خبرگزاری کار ایران

رفع توقیف ۷۳ فروند قایق صیادی در گمیشان برای امدادرسانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۶۵

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این قایق‌ها به علت صید غیرمجاز توقیف شده بودند که برای امدادرسانی به سیل زدگان در گمیشان رفع توقیف و به فرمانداری این شهر تحویل شد.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان گفت: صاحبان این قایق‌ها می توانند با ارائه کارت شناسایی، شناور‌های خود را تحویل بگیرند و به سیل زدگان کمک کنند.

هاشمیان از نظارت دادگستری بر روند توزیع کمک‌های مردمی هم خبر داد و گفت: هدایای مردمی در شهرستان‌های درگیر سیلاب در یک نقطه متمرکز و اجازه توزیع کمک‌ها به افراد متفرقه داده نمی‌شود

هادی هاشمیان گفت: پس از دپوی کمک‌های مردمی، داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان با همکاری معتمدان محلی، این کمک‌ها را توزیع می‌کنند.

هاشمیان افزود: نماینده دستگاه قضایی به عنوان امین، روند توزیع کمک‌ها را رصد می‌کند تا درصورت بروز مشکل برای حل قانونی آن اقدام کند.

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با اقدامات صورت گرفته هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی ، انتظامی و قضایی ، ارتش و سپاه برای امداد رسانی و کمک به مردم  در مناطق سیل زده استان وجود دارد و امیدواریم به زودی با خروج آب ، زندگی مردم به روال عادی بازگردد.

سیلی که از اسفند پارسال در گلستان جاری شده است هنوز بخش‌هایی از آق قلا و گمیشان را درگیر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز