خبرگزاری کار ایران

در بیانیه سفارت کویت در تهران مطرح شد؛

جزییات کمک‌های بشردوستانه دولت کویت به سیل زدگان‌ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۵۰۷

سفارت کویت در ایران اعلام کرد: از روز جمعه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ پل امداد‌رسانی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه و امدادرسانی به سیل‌زدگان ایرانی که در مرحله اول شامل ۴۰ تن مواد غذایی، پزشکی و امداد‌رسانی است، بین دو کشور برپا شده است.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، سفارت کویت در تهران با صدور بیانیه‌ای جزئیات ارسال کمک‌های انسان دوستانه دولت کویت به سیل‌زدگان ایرانی را منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: "دولت کویت بر اساس دستور امیر این کشور، عمل انسانی و اسلامی خویش را در قبال کشور همسایه و دوست جمهوری اسلامی ایران به جا آورد و مبادرت به تقدیم کمک‌های انسان دوستانه و امداد رسانی به سانحه دیدگان سیل در ایران کرد.

در همین چارچوب از امروز جمعه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ پل امداد رسانی هوایی برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه و امداد رسانی به سیل زدگان ایرانی که مرحله اول شامل ۴۰ تن مواد غذایی، پزشکی و امداد رسانی است بین دو کشور برپا شده است و به دنبال آن کمک‌های بازسازی و توسعه‌ای متعددی و همچنین کلینیک‌های پزشکی سیار، ماشین‌های آمبولانس و دستگاه‌های ساکشن آب ارسال خواهد کرد.

این کمک‌های انسان دوستانه توسط هلال احمر کویت با هماهنگی هلال احمر ایران در مناطق آسیب دیده توزیع خواهد شد."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز