خبرگزاری کار ایران

نعمت دستیاری مطرح کرد:

اوضاع پلدختر بهتر شده اما کافی نیست/ تا مردم همکاری نکنند مشکلات کم نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۹۵

فرماندار پلدختر گفت: تا مردم همکاری نکنند تا ما وظایف خود را انجام دهیم مشکلات کم نخواهد شد چرا که در روزهای آینده هم بارش خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت دستیاری درباره آخرین وضعیت شهرستان پلدختر و روند امداد‌رسانی به این شهرستان گفت: به این دلیل که همه راه‌های مواصلاتی قطع شده بود لذا امداد‌رسانی جز از طریق هوایی امکان‌پذیر نبود و ما نیز طی روزهای گذشته چند جاده را جایگزین کردیم.

وی با تاکید بر اینکه اوضاع بهتر شده اما کافی نیست،‌ گفت: ما در حال ارائه خدمات هستیم اما به دلیل اینکه شهرستان در حاشیه رودخانه قرار دارد،‌ حجم بالای آب تمام خطوط ارتباطی را تخریب کرده؛ با ین حال همه نهادها در حال فعالیت هستند تا مشکلات رفع شود.

فرماندار شهرستان پلدختر درباره برآورد خسارات وارد شده به ساکنان این شهرستان نیز گفت: در بخش غربی شهر ١٥٠٠ خانوار ساکن بودند که منازل‌شان دچار تخریب ١٠٠ درصدی شده و سایر خانه‌ها نیز با گل‌و‌لای یک تا دو‌متری مواجه است.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در روند امدادرسانی نیز همین خانه‌ها هستند که مردم برای برداشتن وسایل خود ازدحام کرده‌اند.

دستیاری گفت: پیش از وقوع سیل با اعلام خطر، ٤ منطقه اسکان امن برای ساکنان شهرستان در نظر گرفته بودیم که متاسفانه مردم در آن مکان‌ها اسکان پیدا نکردند؛ با این حال بعد از این سیل کم سابقه نیز تنها ٢ کشته گزارش شده است و ما هم در تلاش هستیم تا آمال مردم را کاهش دهیم.

وی افزود: شب گذشته مجددا شورای تامین را تشکیل دادیم و تقسیم وظایف جدید مشخص شد اما تا مردم همکاری نکنند تا ما وظایف خود را انجام دهیم مشکلات کم نخواهد شد چراکه در روزهای آینده هم بارش خواهیم داشت.

دستیاری ادامه داد: نگرانی مردم کاملا به‌جا است اما به این دلیل که شهرستان پلدختر کاملا در حاشیه رود قرار دارد اگر بارش نیمه‌سنگین داشته باشیم مجدد آب وارد شهر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز