خبرگزاری کار ایران

رضیان در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

۱۵ ساختمان شهرستان زیرآب در معرض تخریب کامل/ زیر ساختمان‌ها در حال خالی شدن است/ تشکیل ستاد بحران با حضور معاون استاندار

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۹۳

نماینده قائمشهر گفت: تا الان در منطقه زیرآب سه ساختمان کاملا تخریب شده و ۱۵ ساختمان دیگر نیز در معرض خطر جدی قرار دارد چرا که از روز گذشته حجم آب کم نشده و زیر ساختمان‌ها در حال خالی شدن است.

عبدالله رضیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت سیل در منطقه سوادکوه شمالی و زیرآب گفت: در حال حاضر بحث ما خطر تخریب ساختمان‌های منطقه است که تا الان سه ساختمان کاملا تخریب شده و ۱۵ ساختمان دیگر نیز در معرض خطر جدی قرار دارد چرا که از روز گذشته حجم آب کم نشده و زیر ساختمان‌ها در حال خالی شدن است.

وی ادامه داد: به همین منظور  و در جهت تثبیت‌سازی این ساختمان‌ها ۱۲ بولدوزر به منطقه اعزام شده که مسیر آب را تغییر دهند. همچنین ۶۰ خانه در معرض خطر تخلیه و ساکنان آنها در محل‌های امن مستقر شده‌اند.

نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص ساختمان‌های در معرض خطر تخریب هم گفت: چند ساختمان از جمله یک مدرسه، یک هنرستان و ساختمان دانشگاه پیام نور در معرض خطر جدی هستند. همچنین جاده‌های این مسیر کاملا تخریب شده که باید ترمیم شود.

وی افزود: در حال حاضر ستاد بحران استان تشکیل شده و معاون استاندار و مدیران کل در محل مستقر هستند تا بتوانند تثبیت‌سازی را انجام دهند اما متاسفانه از اعضای هیات دولت کسی برای بازدید مراجعه نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز