خبرگزاری کار ایران

مسعودی در گفت‌وگو با ایلنا:

وضعیت استان فارس کنترل شده است/ مسئولان در حالت آماده باش هستند/ مردم در روز طبیعت هشدارها را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۳۱

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به بارش‌های استان فارس گفت: در حوادث طبیعی مثل سیل و حوادث مشابه آن، مردم هم باید به همه هشدارها از سوی دستگاه‌های مربوطه توجه داشته باشند و ضمن همدلی و همراهی با مسئولان جلوی اتفاقات ناگوار اینچنینی گرفته شود.

اصغر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره آخرین وضعیت استان فارس در پی بارش‌های اخیر اظهار کرد: در ایام عید بارش‌هایی را در مناطق مختلف استان فارس شاهد بودیم اما وضعیت فعلی استان فارس کنترل شده است و در منطقه شرق فارس هم مشکل خاصی پیش نیامده است.

وی با بیان اینکه همه نیروها و مسئولان مربوطه آمادگی کامل دارند و در آماده‌باش هستند، گفت: مسئولان طی چند روز گذشته تمام تلاش خود را به کار بستند تا از حداکثر ظرفیت خود جهت پیشگیری از مشکلات بهره ببرند و مشکل خاصی هم پیش نخواهد آمد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به همکاری مردم و مسئولان در حل مشکلات به وجود آمده در استان‌های مختلف، گفت: همدلی خوبی که در پی ایجاد سیل در نقاط مختلف کشور به وجود آمد و باعث شد بخشی از مشکلات مردم حل شود. این سیل‌های ویرانگر هم در اثر غافلگیری ایجاد شد اما همه مردم و اقشار مردم دست به دست هم دادند و یک چهره مثبت و خوبی از همکاری را به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: در سیل قبلی هم علیرغم هشدارهایی که به مردم داده شده بود حادثه سیل ویرانگر اتفاق افتاد و سیل در پی یک غافلگیری رخ داد و افرادی که در استان فارس کشته شدند شاید در حد همه کشته‌های ایران بود و این اتفاق ناگوار برای استان فارس پیش آمد.

مسعودی با تاکید بر لزوم پیشگیری از حوادثی همچون سیل گفت: در حوادث طبیعی مثل سیل و حوادث مشابه آن، مردم هم باید به همه هشدارها از سوی دستگاه‌های مربوطه توجه داشته باشند و ضمن همدلی و همراهی با مسئولان، جلوی اتفاقات ناگوار اینچنینی گرفته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز طبیعت هست مردم باید توجه کنند که در مسیر رودخانه‌ها قرار نگیرند و از منابع رسمی اخبار را پیگیری کنند و هشدارها را جدی بگیرند. مسئولان هم باید به سیل‌زدگان استان‌های مختلفی همچون خوزستان و کرمانشاه و لرستان که خسارت‌هایی متحمل شدند کمک کنند تا مشکل مردم حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز