خبرگزاری کار ایران

بازدید سفیر ایران از پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان عمان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۹۶

سفیر ایران در مسقط در مراسم افتتاحیه نمایشگاه املاک و صنعت ساختمان عمان موسوم به «بیگ شو» شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه املاک و صنعت ساختمان عمان موسوم به «بیگ شو» با حضور شیخ سیف بن محمد الشبیبی وزیر مسکن و شهرسازی عمان، حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان، جمعی از مقامات محلی و همچنین جمعی از سفرا و دیپلمات‌‌‌های مقیم، روسا و مدیران اجرایی هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ ساختمانی داخلی و خارجی برگزار شد.

این مراسم حسن بن محمد اللواتی رئیس انجمن شرکت‌‌‌های املاک و ساختمان عمان و الحارثیه مدیرکل امور ساختمان و املاک وزارت مسکن به ارائه مطالبی درخصوص روند رو به گسترش ساخت و ساز در عمان و قوانین و مقررات مربوط به آن پرداختند.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ شرکت ایرانی فعال در حوزه‌‌‌‌های مختلف ساخت و ساز، ساختمان، مصالح ساختمانی، آهن و فولاد، دکوراسیون، طراحی، مبلمان، رنگ و... حضور دارند و طی سه روز (از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ مارس) به ارائه آخرین فنآوری‌‌‌های ساختمان‌‌سازی، مصالح و مواد ساختمانی، فرصت‌‌های سرمایه‌‌گذاری در بخش ساخت و ساز در عمان و غیره خواهند پرداخت.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ غرفه داخلی و خارجی شامل ۸۵ غرفه از کشور عمان و ۱۲۲ غرفه از سایر کشورها حضور دارند. علاوه بر پاویون ایران که با ۱۲ غرفه محصولاتی مانند میلگرد، لوله و ورق، عایق سقف و مبلمان را به نمایش گذاشته‌‌اند، شرکت‌‌های متعددی از ترکیه، انگلستان، آلمان، امارات، چین، کویت، عربستان، ایتالیا، هند، لیبی، اردن، مصر، لبنان، استرالیا، کانادا و لهستان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

سفیر ایران پس از مراسم افتتاحیه ضمن بازدید و ملاقات با مشارکت‌‌کنندگان ایرانی، به ارائه راهکارهایی جهت ورود موفق به بازار عمان و تشویق آنها به توسعه صادرات مصالح ساختمانی به عمان پرداخت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز