خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی؛

جهانگیری در جریان سیلاب چهارمحال وبختیاری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۸۱

استاندار چهارمحال و بختیاری در تماس تلفنی معاون اول رئیس جمهوری گزارش کاملی از نحوه امدادرسانی و مدیریت بحران استان در سیلاب اخیر را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،  اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با استاندار  چهارمحال و بختیاری از آخرین وضعیت این استان اطلاع پیدا کرد.

اقبال عباسی در این تماس میزان بارش‌ها در این شهرستان به سمع معاون اول رئیس‌جمهور رساند و گفت:  میزان بارش ها بیش از ۲۵۰ میلیمتر رسیده است. ۳۰ روستای استان در این سیلاب از سکنه خالی شده و مردم به مناطق امن هدایت شده‌اند. 

وی ادامه داد: در پی بارش‌ها یک روستا دچار رانش زمین شد که اهالی بلافاصله به مرکز شهرستان کوهرنگ منتقل و در یک مکان امن اسکان داده شدند. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شدت بارش‌ها در شهرستان‌های این استان، شرایط رودخانه‌های کارون و زاینده‌رود را طغیانی و سیلابی توصیف کرد. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های روز دوشنبه در این استان میزان خروجی آب رودخانه های سرچشمه کارون به سمت خوزستان را ۴ هزار مترمکعب و میزان ورودی آب به رودخانه زاینده رود را ۲۵۰ مترمکعب در ثانیه عنوان کرد. 

وی گفت: در پی این بارش‌ها تاکنون ۷ پل از جاده‌های اصلی این استان به زیر آب رفته و نزدیک به ده‌ها پل در جاده‌های روستایی و فرعی استان نیز به زیر آب رفته است. 

عباسی ادامه داد: سیلاب در این استان تاکنون خسارت جانی نداشته و تمام تلاش ستاد مدیریت بحران حفظ جان مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز