خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات سیل امروز شیراز/ کسی به ذهنش خطور نمی‌کرد دروازه قرآن مسیر سیلاب باشد/ مدیریت شهری به زیرساخت‌ها توجه کمتری داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۸۹

نماینده مردم شیراز گفت: خسارات سیل امروز باعث تاسف برای شهر شیراز به عنوان یک کلانشهر است. مدیریت شهری شیراز طی سالیان گذشته بیشتر متوجه کارهایی بوده که به چشم بیاید و برای شهر ظاهری آراسته کنند اما به زیرساخت‌ها توجه کمتری شده است.

بهرام پارسایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده شیراز اظهار داشت: آخرین اخبار را در تماسی از معاون عمرانی استانداری فارس دریافت کردم. شدت بارش‌ها در شیراز در حال حاضر کاهش پیدا کرده و دستگاه‌های مختلف در حال نجات آسیب‌دیدگان و افرادی هستند که در مسیر سیلاب دچار حادثه شده‌اند. تعدادی از اتوموبیل ها دچار واژگونی شدند و بر اثر شدت سیل روی هم انباشته شدند. دستگاه‌ها در حال کمک به آسیب‌دیدگان هستند.

وی تاکید کرد: تا فردا پیش‌بینی بارندگی کرده‌اند. این مشکلی که در شیراز رخ داد و شاید برای بیشتر هم‌وطنان غیرمنتظره بود که در این شهر اتفاق چنین بیافتد نشان از عدم مدیریت و برنامه‌ریزی شهری در طول سالیان متمادی دارد که باعث مشکلات جدی اینچنینی شده است. علیرغم هشدارها شاید کسی به ذهنش هم خطور نمی‌کرد که دروازه قرآن مسیر سیل یا سیلاب باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار و دیگر مسئولان استانی هم در صحنه حادثه حضور داشتند اما شدت سیل به قدری بود که شاید بتوان گفت در آن لحظه کار خاصی نمی‌شد انجام داد. اما در حال حاضر دستگاه‌های مختلف در حال کمک‌رسانی هستند.

پارسایی با ابراز تاسف نسبت به خسارات جانی و غیرجانی این حادثه عنوان کرد: این خسارات باعث تاسف برای شهر شیراز به عنوان یک کلانشهر است. مدیریت شهری شیراز طی سالیان گذشته بیشتر متوجه کارهایی بودند که به چشم بیاید و برای شهر ظاهری آراسته کنند اما به زیرساخت‌ها توجه کمتری شده است.

وی تصریح کرد: من به سهم خودم نسبت به حادثه پیش آمده ابراز تاسف می‌کنم و از مهمانان نوروزی و خانواده‌هایی که در شهر شیراز این اتفاق برایشان افتاد صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

پارسایی گفت: از مردم خواهش می‌کنم در منطقه دروازه قرآن شیراز حضور پیدا نکنند. با توجه به پیش‌بینی‌های بارندگی باید نسبت به بروز چنین حوادثی پیشگیری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا به دلیل سیل ناگهانی ظهر امروز در منطقه دروازه قرآن شیراز تاکنون ۱۱ نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز