خبرگزاری کار ایران

شریعتی به ایلنا خبر داد:

ظرفیت سدهای خوزستان برای پذیرش سیلاب مناسب است/ مدیران در حوزه‌های آب ریز حضور دارند/ ایجاد ساز و کار مناسب برای مقابله با سیلاب

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۳۴

استاندار خوزستان درباره آخرین وضعیت در این استان گفت: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و ظرفیت سدهای خوزستان برای پذیرش سیلاب مناسب است.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت استان خوزستان و همچنین اقدام‌های مسئولان این استان در برابر سیل احتمالی گفت: مشکل خاصی در استان وجود ندارد، آورد آب در سدهای «کرخه» و «دز» نیز به ترتیب  به ۹۸۰ و  ۱۰۸۰ متر مکعب بر ثانیه رسیده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر این که مشکل و  مورد خاصی تاکنون وجود نداشته است، گفت: ظرفیت سدها مطلوب و مناسب است و می‌تواند سیلاب را بپذیرد.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است که کم و زیادهایی در این ظرفیت‌ها وجود داشته باشد اما خودمان در حال وفق دادن با آوردها هستیم و قصد ایجاد «فیوز پلاک» در سدها داریم تا بتوانیم خروجی بدون آسیب یا با حداقل آسیب‌ها را داشته باشیم.

شریعتی درباره بررسی ایجاد سیلاب در استان خوزستان گفت:‌ با جلسات اضطراری در این چند روز اقدامات خوبی در حال صورت گرفتن است و فعلا نگرانی نداریم.

وی تاکید کرد: تمامی مسافران نوروزی را در اماکن ورزشی و مدارس اسکان دادیم و اعلام هم کردیم همه می‌توانند در این مراکز حضور داشته باشند تا در معرض مشکل نباشند.

وی با بیان این که مشکل خاصی تا این لحظه به وجود نیامده است،‌ عنوان کرد: حوزه‌های آب‌ریز را تقسیم و مدیران در این مناطق حضور دارند و در حال بررسی اوضاع و شرایط هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز