خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

حضور نیروهای تیپ ۶۵ نوهد برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۵۷

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تامین اقلام اولیه مردم به طور روزانه در این منطقه خبرداد و یادآور شد: کانکس‌های حامل چادر، پتو، خوراک کنسرو شده و آب معدنی نیز به منطقه اعزام شده است و امدادرسانی کماکان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، امیر نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گسترش اقدامات و امدادرسانی به سیل زدگان در استان گلستان گفت: در پی فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) برای گسیل امکانات بیشتر از سوی نیروهای مسلح به استان‌های سیل زده شمال کشور، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گستره اقدامات خود در این مناطق را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه تیپ نیروی ویژه هوابرد (نوهد) از روز گذشته وارد مناطق سیل‌زده شده است، افزود: تیپ ۶۵ به همراه قایق‌های جی‌می‌نی در این مناطق حضور یافتند و روند امدادرسانی را تسریع می‌بخشند تا هر چه زودتر شرایط عادی حاکم و پابرجا شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تامین اقلام اولیه مردم به طور روزانه در این منطقه خبرداد و یادآور شد: کانکس‌های حامل چادر، پتو، خوراک کنسرو شده و آب معدنی نیز به منطقه اعزام شده است و امدادرسانی کماکان ادامه خواهد داشت. پخت نان نیز به طور روزانه انجام می‌شود و در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی همچنین خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش بر حسب وظیفه ذاتی خود از نخستین ساعات این بلای طبیعی در منطقه حضور دارد و کارکنان تیپ‌های متحرک و هجومی ۱۳۰ و ۲۳۰ و همچنین قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان نیروی زمینی ارتش در حال کمک‌رسانی و تامین امنیت مناطق و شهرها هستند.

وی با اشاره به اقدامات نیروی زمینی ارتش در راستای امدادرسانی به مردم نیز گفت: ماشین‌آلات سنگین و زرهی از قبیل لودر، چندین دستگاه کامیون توپ‌کش و اتوبوس، پمپ تخلیه‌ آب و بیل مکانیکی   برای رفع آب گرفتگی معابر تعبیه شده است. همچنین روز گذشته نیازمندی ستاد مدیریت بحران به یک فروند بالگرد برای بازدید هوایی نیز تامین شد.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر آمادگی کامل برای حل مشکلات مردم، گفت: از هر اقدامی برای حل مشکلات مردم بهره می‌بریم تا هر چه زودتر شرایط مناسب در این منطقه حاکم شود و مردم زندگی عادی و روزمره خود را در پیش بگیرند. البته اقداماتی ایمنی مناسب برای مقابله با هر گونه سیل احتمالی در پی بارش‌ باران در روزهای آتی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز