خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه در حرم امام رضا(ع):

گره‌گشایی از کار مردم بهترین حالات است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۰۵

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه بهترین حالات، عبودیت، رفع گرفتاری مردم و امر به خوبی و نهی از پلیدی هاست، گفت: رفع فساد و گره گشایی از مشکلات مردم و حفظ شئونات خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان از بهترین حالات به شمار می‌رود که در جوار حضرت رضا(ع) باید آن را از پروردگار بخواهیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ویژه برنامه تحول سال نو حرم مطهر رضوی، ضمن خوش‌آمدگویی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام علی(ع) و فرا رسیدن عید نوروز، گفت: ماه رجب ریسمانی الهی بین بندگان و خالق هستی است، مؤمنان در این ماه مبارک با طاعت و عبودیت خداوند متعال جزو رجبیون خواهند شد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: گردش زمین به دور خورشید و تحویل سال نو از قدرت لایزال الهی است، باید از خداوند بخواهیم اگر در سال گذشته کجی و آلودگی در کار ما بود، در سال ۹۸ آن را برطرف کرده و به مقام احسن حالات دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین حالات، عبودیت، رفع گرفتاری مردم و امر به خوبی و نهی از پلیدی هاست، گفت: رفع فساد و گره گشایی از مشکلات مردم و حفظ شئونات خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان از بهترین حالات به شمار می‌رود که در جوار حضرت رضا(ع) باید آن را از پروردگار بخواهیم.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان گفت: بهترین حالات توجه به زندگی محرومان، نیازمندان و فقرا و زمانی است که لبخند و تبسمی بر لبنان یتیمی نقش می‌بندد و گره‌ای از زندگی او گشوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز