خبرگزاری کار ایران

ره‌پیک در دیدار با یک خانواده شهید مدافع حرم:

ما از صدقه سر شهدا نفس می‌کشیم/ شهدای مدافع حرم نسبت به سایر شهدا امتیازات ویژه‌ای دارند

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۰۳۹

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با حضور در منزل شهید مدافع حرم سعید خواجه‌صالحانی از ناظرین شورای نگهبان، به مقام والای شهدا ادای احترام و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا،  سیامک ره‌پیک در این دیدار با بیان اینکه امروز خداوند به ما توفیق حضور در خدمت شما خانواده شهید مدافع حرم را عطا کرد، گفت: خوش به سعادت شما و فرزند شما؛ چرا که شهادت افتخار و مایه سربلندی و سرافرازی است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان اضافه کرد: شهدا مایه افتخار، برکت و عزت اسلام و انقلاب هستند و امیدوارم ان‌شاءالله فرزند شهید بزرگوارتان برای شما نیز در دنیا و آخرت مایه خیر و برکت باشد.

وی با بیان اینکه ما از صدقه سر شهدا نفس می‌کشیم، گفت: شهدا عاقبت به خیر هستند، خداوند عاقبت ما و امثال ما را نیز ختم به خیر کند.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: از خداوند متعال می‌خواهیم که به عزت شهدا به ما کمک کند تا برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و بر مشکلات کشور فائق آییم.

ره‌پیک در ادامه سخنان خود با اشاره به درجه و جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم تصریح کرد: همه شهدا دارای مقام و جایگاه رفیع و والایی هستند، اما شهدای مدافع حرم نسبت به سایر شهدا امتیازات ویژه‌ای دارند؛ چرا که خارج از وطن‌شان به دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌السلام پرداختند.

وی خطاب به والدین شهید صالحانی با بیان اینکه خداوند فرزندان دیگر شما را حفظ کند، درباره وصیت‌نامه این شهید ابراز داشت: وصیت‌نامه این شهید گرانقدر کوتاه اما عمیق و پرمعناست.

عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: در این دنیا همه تجارت می‌کنند ما هم عمرمان را می‌دهیم و شهید هم عمرش را می‌دهد، اما شهید رضایت خدا و عزت آخرت را می‌خرد و به تعبیر قرآن، شهادت نوعی تجارت است که شهید و خانواده شهید در این تجارت سود می‌برند.

ره‌پیک در پایان امنیت حاکم در کشور را حاصل خون شهدا دانست و تاکید کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در ایران، سوریه و عراق حاصل خون شهداست که با دل کندن از دنیا و خانواده و با نثار بالاترین دارایی خود یعنی جانشان این پیروزی‌ها را رقم زدند که دارای اجر عظیمی است و خانواده شهدا نیز در این اجر و پاداش سهیم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز