خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در حج:

برای عمره آماده‌ایم؛ تصمیم حاکمیتی را اعلام کنید

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۱۲

همزمان با اعلام آغاز به کار سفارتخانه‌های ایران و عربستان، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی برای حضور زائران ایرانی‌ها در عمره خبر داد.

 

به گزارش ایلنا، ایران که حج عمره را از سال ۱۳۹۵ تعلیق کرده بود، با ازسرگیری روابط دیپلماتیک با عربستان، برای بازگشت به عمره اعلام آمادگی کرده است.

برقراری دوباره عمره منوط به بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور به منظور پیگیری مشکلات احتمالی زائران، منوط شده بود و اینک که سفارتخانه‌های ایران و عربستان در ریاض و تهران باز شده‌اند، حجت‌الاسلام والمسلمین نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفته که سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برای اجرای عملیات عمره در زمان مطلوب آمادگی دارند و در انتظار اعلام تصمیمات حاکمیتی دراین مورد هستند.

در همین نشست، غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گزارشی از بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته برای ازسرگیری عمره ارائه کرد و ضرورت اعزام کارگروه‌ها و عوامل مورد نیاز به عربستان، تعیین پروازها و سرفصل فعالیت‌های امورعمره را یادآور شد.

در ادامه، گزارشی از عملکرد حج ۱۴۰۲ ارائه و اعلام شد که میزان رضایتمندی ازعملیات حج در مجموع نزدیک به ۸۲ درصد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز