خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری ذوالفقاری مطرح شد؛

هشدارهای نوروزی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۱۴۱

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در نشست‌های شورای امنیت کشور تاکید شده است نیروی انتظامی با همکاری بسیج در محلات حضور داشته باشند تا برای خانه‌های خالی پوشش امنیتی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین ذوالفقاری در پایان نشست خبری خود با اعلام این خبر که در روزهای پایان سال دستورالعمل‌های گوناگونی در خصوص نوروز به استانداری‌ها ابلاغ شده است، گفت: یکی از موضوعات مهم بحث امنیت عمومی مردم شامل اقامت‌گاه‌ها و هم امنیت مقاصدی که مردم سفر می‌کنند است که از استانداران و فرمانداران می‌خواهیم روی این مساله تاکید ویژه داشته باشند.

وی افزود: امسال جلوگیری از اسکان در میادین و حاشیه شهرها مورد تاکید قرار گرفته است و باید طوری برنامه‌ریزی شود تا مردم اقامت ایمن داشته باشند.

معاون وزیر کشور گفت: همچنین تشکیل تیم‌های نظارتی برای بررسی خدمات‌دهی به مردم مورد تاکید قرار گرفته است. همچنین در خصوص تشکیل شورای هماهنگی ترافیک برای کمک به کاهش ترافیک و پایین آوردن آمار تصادفات که مقرر شد استانداران علائم رانندگی و چراغ ها را بصورت فیزیکی کنترل کنند.

وی ادامه داد: نظارت بر خدمات‌دهی شبکه بانکی، ایجاد مراکز اطلاع رسانی برای مسافرین و هماهنگی در شوراهای تامین از دیگر موارد مورد تاکید برای ایام نوروز است.

ذوالفقاری افزود: با هماهنگی دادستان‌ها نیز برای برخورد با مزاحمین مقرر شد برخورد قاطعی با آنها صورت بگیرد و تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.  همچنین در نشست های شورای امنیت کشور تاکید شده است نیروی انتظامی با همکاری بسیج در محلات حضور داشته باشند تا برای خانه‌های خالی پوشش امنیتی صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: در پایان از مردم انتظار داریم که همانطور که همیشه همکاری آنها عنصر مهم در تامین امنیت بوده باز هم همکاری کرده، قانون را رعایت و از نیروی انتظامی تبعیت کنند. همه باید به دنبال تقویت پلیس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز