خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

درخواست دیدار احزاب با رهبر انقلاب و روسای قوه قضائیه و مجریه

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۸۷

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: چرا رییس جمهور و رییس قوه قضائیه با احزاب جلسه نمی‌گذارند. خواهش می‌کنم رهبری وقتی برای احزاب بگذارند تا نکات را با ایشان مطرح کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در پایان روند برگزاری انتخابات، مصطفی کواکبیان گفت: دولت لایحه جامع انتخابات را تقدیم مجلس کرده است و آنچه در مجلس مطرح است لایحه جامع انتخابات نیست. آنچه در دستور مجلس قرار دارد طرح استانی شدن انتخابات است.

وی ادامه داد: بر این اساس هرکسی که در حوزه انتخابیه ۱۹ درصد آرا را بدست آورد و در سطح استان رای بالاتری آورد به مجلس ورود می‌کند.

وی افزود: اگر شورای نگهبان طرح استانی شدن را تصویب کند سطح دموکراسی ارتقا یافته و نگاه بخشی و جزئی نماینده هم ارتقا می‌یابد. اگر تهران ۳۰ نماینده می‌خواهد و یک حزب ۴۰ درصد آرا را آورده و یک حزبی دیگر ۳۰ درصد؛ به تناسب ۹ و ۶ نفر ورود می‌کنند. 

کواکبیان در خصوص انتخابات خانه احزاب هم گفت: طبق گفته‌های آقای کمالی از دوستان احزاب هرکس رای آورد وقت بگذارد. کسی که وقت نمی‌گذارد کاش کاندیدا نمی‌شود. دوستان حفاظت و رصد کنند این پول به نوبه تخصیص یابد.

وی ادامه داد: دوستان می‌گویند فقط با رییس مجلس دیدار داشته‌اند؛ پس چرا رییس‌جمهور و رییس قوه قضائیه با احزاب جلسه نمی‌گذارند. خواهش می‌کنم رهبری وقتی برای احزاب بگذارند تا نکات را با ایشان مطرح کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز