خبرگزاری کار ایران

دژپسند در حاشیه اجلاس مجلس خبرگان:

اصلاح شبکه توزیع سال آینده در برنامه دولت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۶۸

وزیر اقتصاد تاکید کرد: اصلاح شبکه نظام توزیع سال آینده در برنامه دولت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، فرهاد دژپسند در حاشیه برنامه عصر روز نخست اجلاس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصلاح شبکه نظام توزیع سال آینده در برنامه دولت قرار دارد، گفت: اکنون ذخایر کالاهای اساسی به طور کافی وجود دارد و دغدغه‌ای در این زمینه نداریم اما مهم شبکه توزیع است که دولت برای اصلاح آن در سال آینده برنامه دارد.

وی افزود: با مجوزی که از مجلس خواهیم گرفت و از آنجا که طرح تشکیل وزارت بازرگانی هم اعلام وصول شده دولت در این باره سال آینده اقدامات لازم را برای اصلاح نظام توزیع صورت خواهد داد و این روند طولانی نخواهد بود.

وزیر اقتصاد درباره محتوای این جلسه و پاسخ‌هایش به پرسش‌های اعضای خبرگان در جلسات صبح و عصر اظهار داشت: امروز اقدامات و برنامه‌های دولت را در خصوص مبارزه با قاچاق، تأمین کالاهای اساسی و اصلاح نظام بانکی تشریح کردم.

دژپسند اضافه کرد: خوشبختانه هم وزیر جهاد کشاورزی و هم وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارش دادند که واردات کالاهای اساسی از نظر تناژ و همچنین از نظر ارزی بیشتر از سال گذشته بوده و در شبکه وجود دارد اما باید اصلاح شبکه توزیع نیز انجام شود که در برنامه دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز