خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

انبارهایمان پر از کالاهای اساسی است/ مردم به رفتار نمایندگان نگاه می‌کنند نه نطق‌های انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۴۴۸

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز انبارهای ما پر از کالاهای اساسی مردم است. امروز دیگر صف‌های طولانی نیست، حتی دولت تلاش کرد گوشت گرم تحویل مردم دهد شاید این کارها کافی نبوده اما انجام شده است.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره اینکه برخی از نمایندگان مجلس خواهان برگزاری نشست فوق‌العاده برای بررسی مشکلات معیشتی مردم شده‌اند و اینکه آیا مجلس تاکنون چنین جلساتی را نداشته است، گفت: اتفاقاً در رابطه با مسائل و مشکلات اقتصادی در مجلس شورای اسلامی به صورت علنی و غیرعلنی جلسات متعددی برگزار شد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حال دوستان بعضا نظرشان این است که این جلسات کم بوده نمی‌دانم آنها باید پاسخ دهند؛ اما ما جلساتی را گذاشتیم از دولت و مجلس در آن حضور داشتند و نظراتشان را هم دادند.

وی تاکید کرد: برآیند نظرات مطرح شده در این جلسات را به ستاد سران سه قوا منتقل کردیم و آنان را در جریان نظرات نمایندگان قرار دادیم.

نماینده مردم تهران درباره اینکه آیا خروجی این جلسات را می‌توان مثبت ارزیابی کرد یا خیر، بیان کرد: حتماً خروجی این جلسات مثبت است چراکه در بسیاری از موضوعات باعث ثبات شد.

وی افزود: مثلاً در بحث ارز جلسات زیادی با رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه گذاشتیم و مشاهده کردیم که ارز به یک ثبات رسید حال اینکه افزایش قیمت‌ها بحثی جداست.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا این جلسات برای اختصاص کالاهای اساسی هم گذاشته شد،‌ گفت: برای انواع و اقسام کالاهای اساسی هم جلسات برگزار شد، امروز انبارهای ما پر از  کالاهای اساسی که نتیجه همین جلسات است.

وی ادامه داد: به طور مثال در باب مسئله گوشت ما در همین جلسات مشکل را حل کردیم امروز دیگر صف‌های طولانی نیست، حتی دولت تلاش کرد گوشت گرم تحویل مردم دهد شاید این کارها کافی نبوده اما انجام شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اینکه شاید این رفتار نمایندگان ناشی از این است که به سال انتخابات نزدیک می‌شویم، گفت: وقت انتخابات جداست مردمی بسیار آگاه‌تر از این مسائل هستند که ببیند یک نماینده در نطق خود چه می‌گوید آنها رفتار نمایندگان را در طول دوره مجلس بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز