خبرگزاری کار ایران

در پی اعطای نشان ذوالفقار از سوی فرمانده کل قوا؛

فرمانده کل سپاه به سرلشکر سلیمانی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۰۳

در پی مفتخر شدن سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از دست فرمانده کل قوا، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا،  متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه

با سلام و تحیات

دریافت نشان افتخار آمیز "ذوالفقار" از دست مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز( مد ظله العالی) را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم.

بی شک این رخداد فرخنده که محصول نقش ‌آفرینی‌های سترگ، راهبردی ، سرنوشت‌ساز و مخلصانه آن برادر عزیز و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مقابله هوشمندانه و ظفرمند با اشقیای تکفیری و تروریسم آمریکایی-صهیونیستی و صیانت از امنیت مثال زدنی ملت و میهن اسلامی است ، موجب مباهات و افتخار آحاد پاسداران انقلاب و منشأ خیر و برکت در عرصه رسالت و ماموریت های خطیر محوله در آینده روشن پیش رو خواهد بود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت ازمنویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز