خبرگزاری کار ایران

از سوی قاسمی؛

ایران حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به «طلان» یمن را شدیدا محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۶۸

سخنگوی وزارت امور خارجه با وحشیانه خواندن حمله جنگنده‌های متجاوز ائتلاف سعودی به شهروندان یمنی در «طلان» در بخش کشر‌ در استان حجه، این اقدام متجاوزین را شدیداً محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی با وحشیانه خواندن حمله جنگنده‌‌های متجاوز ائتلاف سعودی به شهروندان یمنی در «طلان» در بخش کشر‌ در استان حجه که در نتیجه آن حداقل ۲۰ زن و کودک یمنی به شهادت رسیدند، این اقدام متجاوزان را شدیداً محکوم کرد. 

وی با ابراز تاسف از سکوت سازمان‌‌ها و محافل حقوق‌‌بشری در قبال جنایات جنگی و ضدبشری متجاوزان به یمن گفت: زنان و کودکان بی‌‌گناه و بی‌‌پناه یمنی که پس از سال‌ها تحمل قحطی و آثار فاجعه انسانی ایجاد شده در این کشور، هر روز با بیرحمانه‌‌‌ترین شکل ممکن، قربانی تسلیحات اهدایی و فروخته شده برخی کشورهای غربی به متجاوزان هستند، تا زنده‌‌‌اند صدای مظلومیت‌‌‌شان شنیده نمی‌‌‌‌شود .

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: آنان با مرگ مظلومانه خود سند شرمساری مدعیان دروغین حقوق بشر را برای همیشه تاریخ امضا می‌‌کنند. مدعیانی که نه تنها در برابر کشتار روزانه زنان و کودکان در یمن سکوت می‌‌‌کنند بلکه با فروش تسلیحات به متجاوزین، در این جنایات شریکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز