خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات دولت به ریاست روحانی انجام شد؛

بررسی زمینه‌های توسعه همکاری در آستانه سفر رئیس‌جمهور به عراق

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۶۴

هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه و در آستانه سفر مهم پیش روی رئیس جمهور به کشور عراق، زمینه های توسعه همکاری های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی دو کشور، را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش ایلنا، هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه و در آستانه سفر مهم پیش روی رئیس جمهور به کشور عراق، زمینه‌های توسعه همکاری‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی دو کشور، را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت به بحث و بررسی درخصوص برنامه‌های هریک از دستگاه‌های اجرایی درخصوص توسعه همکاری‌ها با کشور عراق و ارزیابی اجرای موافقتنامه‌های قبلی و توافقات طرفین پرداختند.

گزارش دولت از برنامه‌ها و تسهیلات پیش بینی شده برای نشاط افزایی و گردشگری در نوروز ۱۳۹۸

در ادامه، سازمان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران، گزارشی از برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، نشاط افزایی، توسعه گردشگری و بهره مندی بهینه از تسهیلات پیش بینی شده برای مسافران نوروزی، به هیأت وزیران ارائه کردند.

هیأت دولت همچنین از تلاش دستگاه‌های مسئول و برنامه‌های نوروزی تدارک دیده شده، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین دراین جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز