خبرگزاری کار ایران

پژمانفر در تذکری:

بنیاد شهید و وزارتخانه‌های مربوطه پاسخگوی هزینه‌های درمانی جانبازان و ایثارگران نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۴۲

یک نماینده اصولگرای مجلس عنوان کرد: تنها ۳ ماه اول سال هزینه های دارویی جانبازان و ایثارگران در برخی شهرستان ها به داروخانه ها پرداخت شده، امروز به جانبازان خدمات درمانی و دارویی ارائه نمی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر من به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص هزینه درمانی ایثارگران و جانبازان است. پسندیده نیست که در نظام جمهوری اسلامی، جانبازان و ایثارگران برای بستری شدن جهت بیماری که به همین دلیل مجروح شده است، به بیمارستان مراجعه کند و به وی اعلام شود به دلیل عدم پرداخت مطالبات از طریق دولت امکان بستری کردن آنها وجود ندارد.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران از چند جهت با مشکلاتی مواجهند، تصریح کرد: تنها ۳ ماه اول سال هزینه های دارویی جانبازان و ایثارگران در برخی شهرستان ها به داروخانه ها پرداخت شده، امروز به جانبازان خدمات درمانی و دارویی ارائه نمی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه آیا باید جانبازان و ایثارگران به شکلی که برخی افراد می خواهند باید درخواست های خود را اعلام کنند و موجب هزینه برای نظام شوند؟ ادامه داد: درخواست دارم تذکری داده شود تا به این موضوع رسیدگی کنند، در حال حاضر بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارتخانه مربوطه پاسخگوی هزینه‌های درمانی جانبازان و ایثارگران نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز