خبرگزاری کار ایران

در جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی مطرح شد؛

قاضی: یقینی متواری است و از سوی برخی تهدید شده است/ نماینده دادستان: متهم گفت می‌ترسم در دادگاه حاضر شوم

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۶۲

در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات مالی مدیر عامل سابق استیل آذین قاضی از تهدید یکی متهمان توسط سایر متهمان پرونده خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم دیگر قاضی مسعودیمقام درباره یکی از متهمان پرونده که در جلسات دادگاه تاکنون حاضر نشده است، گفت: توضیحاتی لازم است درخصوص آقای یقینی داده شود. ایشان برخلاف آنچه برخی مقام‌ها گفته‌اند متواری است و وثیقه اش نیز ضبط شده و گویی از سوی برخی متهمان نیز تهدید شده که در دادگاه حضور پیدا نکند در حالی که ایشان با این کار زمان دفاع را از دست می‌دهد.

پس از ارائه این توضیحات از سوی قاضی دادگاه، قهرمانی نماینده دادستان درباره محل اختفای یقینی  گفت: این مسئله که دادستان تهران نیز در مصاحبه خود اعلام کرده‌اند درست است. ایشان در جلسات قبلی دادگاه حاضر نشده‌اند و گفتند که در بیمارستان هستند ما بررسی کردیم که سند وثیقه‌ای آقای یقینی اجاره‌ای است و با این مساله به ایشان شک کرده و دوستان ضابط به بیمارستان مراجعه کردند که مشخص شد ایشان در بیمارستان نیستند.

وی ادامه داد: البته ایشان متواری و داخل کشور هستند؛ دیروز هم نامه‌ای داده‌اند که بنده می‌ترسم در دادگاه حضور پیدا کنم چرا که توسط آقای هدایتی تطمیع می‌شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز