خبرگزاری کار ایران

یوسف‌نژاد به ایلنا خبر داد؛

رفع ایرادهای شورای نگهبان و مجمع به بودجه در دستور کار فردای مجلس/ تایید مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۲۲

یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مواردی که شورای نگهبان نسبت به بودجه ایراد گرفته بود ۱۸ مورد بود و سه مورد هم مربوط به ایرادی بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراد گرفته بود.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق گفت: مواردی که شورای نگهبان نسبت به بودجه ایراد گرفته بود ۱۸ مورد بود و سه مورد هم مربوط به ایرادی بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراد گرفته بود.

وی افزود: نماینده شورای نگهبان در مجلس، نماینده دولت و اعضای کمیسیون تلفیق ایراداتی که گرفته شده بود را مورد بررسی قرار دادند و نسبت به رفع ابهام شورای نگهبان و رفع ایراداتی که شورای نگهبان گرفته بود اقدام شد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این موضوع فردا در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود. در جلسه امروز همه ۱۸ مورد ایراد شورای نگهبان و هر ۳ ایراد مجمع تشخیص مصلحت بررسی شد.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: درباره حقوق‌ها هم چون شورای نگهبان ایرادی نگرفته بود نمی‌توانستیم وارد بحث شویم،‌ لذا افزایش حقوق‌ها طبق همان مصوبه قبلی مجلس است یعنی همان ۴۰۰ هزار تومان به اضافه ۱۰ درصد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز