خبرگزاری کار ایران

با حضور سرتیپ نصیرزاده انجام شد؛

نمایش توانمندی‌های دفاعی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نظامی روسیه

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۹۵

غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های نظامی روسیه موسوم به «آرمی۲۰۲۳» با استقبال وزیر دفاع روسیه و وزرای دفاع کشورهای شرکت‌کننده در نمایشگاه امسال همراه شد.

به گزارش ایلنا، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های نظامی روسیه موسوم به «آرمی۲۰۲۳» از روز دوشنبه در حالی گشایش یافت که غرفه ایران با عرضه تازه‌ترین فناوری‌های صنایع دفاعی در حوزه‌های متنوع، با استقبال مقامات بلندپایه کشور میزبان از جمله وزیر دفاع روسیه همراه شد.

سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه ضمن بازدید از بخش‌های گوناگون غرفه جمهوری اسلامی ایران با جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درباره راههای توسعه و تقویت همکاری‌های دفاعی بین دو کشور گفت‌وگو کرد.

وزیران دفاع بلاروس، ارمنستان، پاکستان و معاون وزیر دفاع ازبکستان از دیگر بازدیدکنندگان غرفه ایران در نخستین روز گشایش نمایشگاه نظامی مسکو بودند.

امیر سرتیپ‌ عزیز نصیرزاده، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیات عالی‌رتبه نیروهای مسلح کشورمان ظهر دوشنبه وارد مسکو شد با همراهی وزیر دفاع روسیه از نخستین بازدیدکنندگان غرفه ایران در نمایشگاه امسال بودند.

در غرفه جمهوری اسلامی ایران که پس از روسیه میزبان، بزرگترین غرفه نمایشگاه است، طیف متنوعی از محصولات دفاعی عرضه شده است.

انواع پهپادهای تهاجمی، شناسایی و رزمی، محصولات حوزه جنگ الکترونیک از جمله سامانه‌های جمع‌اوری سیگنال‌های راداری و ارتباطی دشمن و مقابله الکترونیکی با انواع ‌پرنده‌های بدون سرنشین، انواع سامانه‌های پدافندی از جمله سامانه سوم خرداد و سامانه‌های موشکی، موشک‌های هدایت‌شونده، انواع ناو، ناوچه موشک‌انداز، قایق‌های تندرو، زیردریایی، هواپیمای جنگنده و بالگرد، سامانه‌های زرهی و رزم زمین‌پایه، مسلسل‌های با کالیبر بزرگ، انواع سلاح‌های انفرادی و نوآوری‌های دفاعی در حوزه جغرافیایی از جمله محصولات عرضه شده در نمایشگاه امسال است.

امیر سرتیپ‌ نصیرزاده، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات عالی‌رتبه نیروهای مسلح کشورمان برای شرکت در چند رویداد بین‌المللی در حوزه دفاعی و امنیتی با استقبال سفیر ایران و ژنرال اولگ دمنیانیکو نماینده وزارت دفاع روسیه وارد مسکو شد.

در پی دعوت رسمی ارتشبد سرگئی شایگو، وزیر دفاع فدراسیون روسیه، هیات عالی‌رتبه نیروهای مسلح ایران به ریاست امیر سرتیپ نصیرزاده  وارد مسکو شد.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان پس از ورود به مسکو، ضمن شرکت در مراسم گشایش همایش و نمایشگاه بین‌المللی نظامی ۲۰۲۳ روسیه و بازدید از نمایشگاه، با تعدادی از روسای هیات های خارجی شرکت کننده رایزنی خواهد کرد.

همچنین رئیس هیات نظامی ایران روز سه شنبه در یازدهمین کنفرانس امنیت بین الملل مسکو شرکت و در نشست اول این کنفرانس با موضوع موقعیت جهان چند قطبی سخنرانی خواهد کرد.

نمایشگاه بین‌المللی نظامی و دفاعی آرمی فروم روسیه از ۲۳تا ۳۰ مردادماه در پارک پاتریوت در حوالی مسکو برگزار می شود و صنایع دفاعی و نظامی کشورمان ضمن حضور فعال بخش های متنوعی از تولیدات نظامی و دفاعی کشورمان را در معرض دید شرکت کنندگان روسی و بیش از ۶۰ کشور جهان به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز