خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی کشور:

در حوزه شرق دچار عقب‌ماندگی‌هایی هستیم/ هیچ کشوری در جهان مانند ایران تهدید مرزی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۹۵

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به وضعیت مطلوب مرزهای استان خراسان جنوبی گفت: براساس بررسی‌ها هیچ کشوری در جهان مانند جمهوری اسلامی ایران تهدید مرزی ندارد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ قاسم رضایی، امروز ۱۶ اسفند، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: کشورهایی مانند سوریه علی رغم اینکه توطئه‌های پیچیده‌ای دارند، به اندازه انقلاب اسلامی تهدید مرزی ندارند که این امر آرمان‌های والای انقلاب را تثبیت می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب مرزهای این استان، افزود: براساس بررسی‌ها هیچ کشوری در جهان مانند جمهوری اسلامی ایران تهدید مرزی ندارد.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه در مرز شرقی مشترک با افغانستان به طور میانگین هر ۲۴ ساعت نزدیک به ۳۰ درگیری رخ می‌دهد که عمدتا به دلیل مواد مخدر و شرارتی است، تصریح کرد: در حوزه مقابله با قاچاق و چگونگی مدیریت این پدیده نابسامانی‌هایی وجود داشت که اخیرا با برگزاری جلساتی سامان داده شده‌اند.

رضایی با بیان اینکه در سال جاری برای اولین بار پنج نشست با ترکیه و سه نشست با افغانستان داشته‌ایم، افزود: در حوزه شرق دچار عقب‌ماندگی‌هایی هستیم و باید امکانات اولیه مانند جاده‌ها و پاسگاه‌های مرزی برای مراقبت وجود داشته باشد.

وی با اشاره به مشکل تأمین اعتبار بودجه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پایداری ملت و ایثارگری‌های دستگاه‌ها و هدایت‌ رهبری، بر تمامی توطئه‌های دشمن پیروز شدیم.

حجت الاسلام سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: ایران در دنیای پرالتهاب بشریت امروز به عنوان یک نقطه امن زبانزد است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین شرط هر کاری امنیت است، تصریح کرد: امنیت ایران حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور کشور است.

امام جمعه بیرجند یادآور شد: مرزبانان کشور که همواره از مرزها به عنوان ناموس جامعه حراست می‌کنند، در واقع بهترین عبادت را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز