خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه:

با دخالت خارجی در مسائل داخلی ونزوئلا مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۸۰

مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما با دخالت خارجی در مسائل داخلی ونزوئلا و با اقدامات یکجانبه خلاف منشور ملل متحد از جمله دخالت در امور داخلی کشورها و تهدید به استفاده از زور بر علیه دولت ونزوئلا مخالف هستیم.

به گزارش ایلنا، محسن بهاروند، مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه که به منظور گفت‌وگو با مقام‌های روسیه درخصوص تحولات ونزوئلا به مسکو سفر کرده است، امروز با باریسنکو گئورگی یوگنیوویچ، مدیرکل آمریکای شمالی و آلکساندر شتینین، مدیرکل آمریکای جنوبی وزارت خارجه روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

بهاروند پس از ملاقات در مصاحبه با خبرنگاران گفت: دو کشور ایران و روسیه معتقدند دولت ونزوئلا دولت قانونی این کشور است و قانون اساسی این کشور باید محترم شمرده شود.  

وی ادامه داد: ما با دخالت خارجی در مسائل داخلی ونزوئلا و با اقدامات یکجانبه خلاف منشور ملل متحد از جمله دخالت در امور داخلی کشورها و تهدید به استفاده از زور بر علیه دولت ونزوئلا مخالف هستیم. 

مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه با بیان اینکه روسیه و ایران دو کشور مهم در سطح جهانی هستند و به عنوان دو کشور دوست در دفاع از منشور ملل متحد و حاکمیت کشورها مواضع مشترک داریم، اظهار داشت: این سفر برای هماهنگی‌‌‌های بیشتر در این زمینه‌‌‌ها بود و تلاش داریم در سازمان ملل و با سایر کشورها در دفاع از اصول منشور ملل متحد همکاری‌های عملی‌‌تری را آغاز کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز