خبرگزاری کار ایران

سردار پورجمشیدیان:

باید با غرس درختان، آلودگی شهرهای بزرگ را کنترل کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۶۲

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: جامعه نیاز به نفس کشیدن دارد و باید در شهرهای بزرگ درختکاری شود تا آلودگی این شهرها را کنترل کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌‌‌کننده نیروی زمینی سپاه در مراسم روز درختکاری که در ستاد فرماندهی نزسا برگزار شد، گفت: ما در مجموعه سپاه و به خصوص نیروی زمینی سپاه مفتخریم که در همه پادگان‌‌‌هایمان به فضای سبز و موضوع درختکاری توجه داشته‌‌ایم. 

وی افزود: درختکاری و توجه به فضای سبز یک زمینه اجتماعی، انقلابی و شرعی است که باید به آن توجه شود. جامعه نیاز به نفس کشیدن دارد و باید در شهرهای بزرگ درختکاری شود تا آلودگی این شهرها را کنترل کنیم.

معاون هماهنگ‌‌‌‌‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اهمیت موضوع درختکاری در مجموعه نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: سرانه کاشت درخت در نیروی زمینی یک عدد قابل قبولی است.

پورجمشیدیان ادامه داد: باید نسبت به مقوله درختکاری اهمیت قائل شویم و تعداد درخت بیشتری کاشته شود تا از اثرات مفید آن جامعه بهره ببرد. برای صرفه‌‌‌جویی در مصرف آب هم می‌‌‌توانیم الگویی ایجاد کنیم تا این ماده حیات بخش را با کارشناسی و برنامه‌‌ریزی اصولی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

سرهنگ محمدحسین نعمتی، فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی زمینی سپاه در این مراسم با بیان اینکه ۲۰۰ هزار متر مربع فضای سبز در مجموعه نیروی زمینی سپاه ایجاد شده است، تصریح کرد: امروز ۲۰۰ اصله نهال در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه غرس شد.

وی اضافه کرد: این ۲۰۰ اصله نهال مثمر که از انواع نهال‌‌‌های سیب، گلابی، انجیر و... بوده به نام ۲۰۰ شهید سرافراز نیروی زمینی سپاه غرس می‌‌شود.

گفتنی است در این مراسم سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌‌کننده نیروی زمینی سپاه و مسئولین ارشد نزسا چند اصله نهال غرس کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز