خبرگزاری کار ایران

فلاحت پیشه در تذکر شفاهی؛

اگر دولت‌ها لایحه جامع انتخابات را به موقع ارائه می‌کردند، امروز این همه انتقاد به نمایندگان نمی‌شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۸۹

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس گفت: اگر دولت‌ها از ۱۳ سال پیش تاکنون به وظیفه خودش عمل می‌کرد و لایحه جامع انتخابات را به موقع ارائه می‌کردند، امروز این همه انتقاد به نمایندگان مجلس وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حشمت الله فلاحت پیشه در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: هر وقت وارد بحث اصلاح قانون انتخابات می‌شویم، دوستان دولت و برخی از همکاران می‌گویند لایحه جامع انتخابات را دولت داده است.

وی با اشاره به اینکه در مجلس هفتم و زمان وزرات آقای پورمحمدی لایحه جامع انتخابات در ۷۳ صفحه آماده شده بود، عنوان کرد: تأخیر در ارائه این لایحه در دو دولت وجود داشته و هر دوره در مجلس شورای اسلامی بحث اصلاح قانون انتخابات مطرح می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خواهش می‌کنم بحث لایحه جامع انتخابات را مطرح نکنید؛ به هر حال یک‌سری انتقادها و اختلاف‌نظرها و مشکلات در حوزه‌های مختلف مجلس، چه در اجرا و چه در نظارت وجود دارد و نمایندگان مجلس مجبور شدند طرحی برای اصلاح قانون انتخابات بدهند.

وی اضافه کرد: برخی از رسانه‌ها عملکرد مجلس را زیر سوال می‌برند و می‌گویند چرا مجلس می‌خواهد قانون جامع انتخابات را اصلاح کند، این ظلمی به نمایندگان امروز مجلس است. این رسانه‌ها ادعا می‌کنند نمایندگان در راستای نگاه بخشی این کار را انجام می‌دهند.

فلاحت پیشه افزود: اگر دولت‌ها از ۱۳ سال پیش تاکنون به وظیفه خودش عمل می‌کرد و لایحه جامع انتخابات را به موقع ارائه می‌کردند، امروز این همه انتقاد به نمایندگان مجلس وجود نداشت و چنین مشکلاتی به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز