خبرگزاری کار ایران

در صحن؛

دولت با استانی شدن انتخابات موافق است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۲۲

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت با استانی شدن انتخابات موافق است و شرایط عمومی و اختصاصی آن در لایحه جامع انتخابات دیده شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حسینعلی امیری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره لایحه جامع انتخابات گفت: لایحه جامع انتخابات برآیند کارشناسی و بحث های مبسوط و مفصلی است که صاحب نظران مختلف و فعالان سیاسی درباره آن نظر می دهند.

وی افزود: زمانی که در وزارت کشور بودم جلسات جامعی در خصوص لایحه جامع انتخابات برگزار شد پس از آن این لایحه در سایت وزارت کشور قرار داده شد و صاحب نظران درباره آن اظهار نظر کردند.

امیری اظهار داشت: نظر فعالان سیاسی و احزاب فعال در این زمینه گرفته شد و در نهایت در دولت بحث و بررسی شد و با ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری مقارن شد پس از آن با لحاظ سیاست های کلی بار دیگر مورد بازنگری قرار گرفت و در دولت تصویب شد.

وی تصریح کرد: دایره مدار طرح استانی شدن که در مجلس محل بحث است استانی شدن انتخابات است، دولت چون در لایحه حکمی نسبت به استانی شدن نیاورده است از این جهت با استانی شدن انتخابات موافق است اما شرایط عمومی و اختصاصی در لایحه جامع انتخابات دیده شده است.

 لایحه جامع انتخابات روز گذشته در مجلس اعلام وصول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز