خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون ورزش در گفت‌وگو با ایلنا:

کاری کرده‌ایم که طرفداران فوتبال به رای مراجع داخلی اعتماد ندارند/ فدراسیون فوتبال درباره پرونده بازی با تیم‌های عربستانی توضیح دهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۳۱

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: خبردار شدیم هیاتى متشکل از وزارت ورزش و جوانان و دوباشگاه استقلال و پرسپولیس براى پیگیرى شکایت باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص سوپرجام به سوییس سفر کردند تا قضات خارجى در آنجا تصمیم گیری کنند. دلیلی ندارد ما در داخل طوری عمل کنیم که بی‌اعتمادی ایجاد شود

سید فرید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اعزام هیاتى ورزشی به سوییس براى پیگیرى یک بحث داخلی گفت: این کار نتیجه ضعف مدیریتی در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است.

 سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: خبردار شدیم هیاتى متشکل از وزارت ورزش و جوانان و دوباشگاه استقلال و پرسپولیس براى پیگیرى شکایت باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص سوپرجام به سوییس سفر کردند تا قضات خارجى در آنجا تصمیم گیری کنند.

نماینده تهران گفت: این کار قانونی و از حقوق باشگاه‌هاست، با این وجود دلیلی ندارد ما در داخل طوری عمل کنیم که بی‌اعتمادی ایجاد شود و کار به جایی برسد که باشگاه‌ها برای احقاق حقوق به مراجع بین‌المللی پناه ببرند. فدراسیون باید توضیح بدهد که چه کار کرده که باعث این بی‌اعتمادی شده است.

وی  ادامه داد: اگر باشگاه استقلال و هوادارانش معتقدند حقی از آن‌ها ضایع شده است، فدراسیون فوتبال موظف است که به این موضوع رسیدگی کند و پاسخگو باشد که چرا نتوانسته است موضوع را به خوبی مدیریت کند. ارجاع یک پرونده داخلی به نهادهای بین‌المللی نشان بی‌اعتمادی دو باشگاه بزرگ کشور به مدیریت مدیران فدراسیون فوتبال است.

وی تاکید کرد: بنده به هیچ وجه قصد دخالت در جزئیات موضوع را ندارم و برایم فرقی نمی‌کند چه تیمی قهرمان شود اما به دلیل وجود میلیون‌ها هوادار دو تیم پایتخت که این سوءمدیریت‌ها موجب ناامیدیشان می‌شود، خودم را به عنوان نماینده مردم موظف به پیگیری می‌دانم.

موسیوی ادامه داد: در شرایطی که همه تاکید دارند با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی باید از هزینه‌های اضافی پرهیز شود، هزینه‌های مربوط به این دادرسی به بیت‌المال تحمیل شده است. این در حالی است که مشکل پیش آمده می‌توانست با مدیریت صحیح فدراسیون فوتبال کنترل شود.

این نماینده مجلس در پایان گفت: به همراه دیگر نمایندگان مجلس پیگیر موضوع خواهیم بود و وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگوی این ضعف‌های مدیریتی باشد.

وی در پایان افزود: در موردی مشابه فدراسیون فوتبال پرونده بازی با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان را به دادگاه بین‌المللی ورزش در سوییس برد اما بر اساس شنیده‌های بنده، چون نتوانسته‌اند به درستی دفاع کنند، نه تنها رای به نفع ما صادر نشده و همچنان از شرایط میزبانی محروم هستیم، که رای نهایی جریمه فدراسیون فوتبال ایران را به دنبال داشته است. خوب است آقای تاج گزارشی در این مورد بدهند تا مشخص شود که عملکردشان در دفاع از منافع کشور چگونه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز