خبرگزاری کار ایران

بدری در تذکری:

گوشت و مرغ در حال حذف شدن از سفره مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۶۴

نمیانده مردم اردبیل گفت: تورم و گرانی کمر مردم را شکسته، چه کسی ترمز افزایش قیمت گوشت و مرغ را می‌کشد، به دلیل گرانی بسیاری از اقلام در حال حذف شدن از سفره مردم هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، صدیف بدری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: در اصل (۴۳) قانون اساسی آمده است که برای تأمین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت و همچنین برآوردن نیاز انسان در جریان رشد با حفظ آزادگی او باید نیازهای اساسی آن شامل مسکن، خوراک، پوشاک، بهداشت، آموزش و پرورش تأمین شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید امکانات و شرایط کار برای همه به منظور رسیدن به اشتغال کامل و قرار دادن وسایل برای کسانی که قادر به فعالیت هستند، تأمین شود، تصریح کرد: اصل (۴۳) قانون اساسی ۷ بند دیگر دارد اما در این دو بند دولت به عنوان مجری قانون اساسی چه اقداماتی داشته است، دولت چه تمهیداتی برای مسکن مردم در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش چند برابری قیمت مسکن ته مانده امید خانواده‌های شهری  را برای خانه‌دار شدن از بین برده است، ادامه داد: تورم و گرانی کمر مردم را شکسته، چه کسی ترمز افزایش قیمت گوشت و مرغ را می‌کشد، به دلیل گرانی بسیاری از اقلام در حال حذف شدن از سفره مردم هستند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: چرا دولت به وظیفه نظارتی خود عمل نمی‌کند، اقشار مختلف مردم به جزء عده‌ای معدود با مشکل معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز