خبرگزاری کار ایران

میرزایی از جلسه امروز کمیسیون تلفیق به ایلنا خبر داد؛

رد پیشنهاد صرف ١٤ میلیارد دلار از مابه التفاوت منابع حاصل از صدور نفت برای حمایت از معیشت مردم و تولید

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۷۶۵

جلسه امروز کمیسیون تلفیق به بررسی نحوه استفاده از ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی اختصاص داشت که پیشنهاد اعضای کمیسیون در جلسه امروز رای نیاورد.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون تلفیق به بحث و بررسی درباره نحوه استفاده از ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی اختصاص داشت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق پیشنهادی مطرح شد که رای نیاورد. این پیشنهاد به این صورت بود که به دولت اجازه داده می‌شود مابه التفاوت ریالی تا ١٤ میلیارد دلار از منابع حاصل از صدور نفت را به یکی از شیوه‌های زیر صرف حمایت از معیشت مردم و تولید کند:

١- واردات و توزیع کالاهای اساسی ، دارو و تجهیزات پزشکی و نهاده های کشاورزی و دامی با نرخ ارز ترجیحی 

٢ - واردات کالاهای اساسی ، دارو و تجهیزات پزشکی و ......با نرخ ارز نیمایی و اختصاص مابه التفاوت آن با نرخ نیمایی به معیشت مردم و حمایت از تولید . دولت می تواند از کالا برگ الکترونیکی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با نرخ ترجیحی و یا پرداخت نقدی استفاده نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز