خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

دعواهای سیاسی داخلی خود را جای دیگری ببریم که مردم ضرر نکنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۱۲

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل به ادعای یک خبرنگار که گفته شده بود وی در پی استعفای ظریف به دنبال مطرح کردن نام خود برای جانشینی وزیر امور خارجه بوده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین‌الملل در واکنش به تحریف اظهارات خود توسط یکی از  خبرنگاران در فضای مجازی، در کانال خود، نوشت: «خبرنگاری در سایت جهان دیپلماسی پیرامون استعفای آقای ظریف و مواضع اینجانب مطالبی سراسر کذب و بی اساس را به رشته تحریر در آورده است که نشانگر اخلاق غیرحرفه‌ای خبرنگاری است.

اینجانب به عنوان عضور رسمی وزارت خارجه، اولا در اولین ساعات انتشار خبر استعفای آقای ظریف طی پیامکی از وی خواستم در شرایط کنونی کشور با صلابت به وزارت خود ادامه دهند که در پاسخ اظهار لطف نمودند؛ ثانیا روز گذشته در مصاحبه‌ای کوتاه با شبکه العالم و با توجه به فضای منطقه‌ای به وجود آمده، از نقش مثبت آقای ظریف در قبال سوریه گفتم و در برنامه از قبل تنظیم شده متن حاشیه شبکه سوم با موضوع سفر بشار اسد رییس‌جمهور سوریه به تهران و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی حضور یافتم. (متن و تصویر مصاحبه‌ها در دسترس همگان است).

موکدا توصیه می‌کنم دیپلمات‌های کشور، در حوزه منافع و امنیت ملی کشور عمل می‌کنند و دوستان باید دعواهای سیاسی داخلی خود را به جای دیگری ببرند که مردم عزیزمان ضرر نکنند. البته بنده مسئولیتی در قبال گمانه‌زنی‌های فضای مجازی ندارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز