خبرگزاری کار ایران

جنتی:

دیدار بشار اسد با رهبری بسیار موفق و شعف‌آفرین بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۳۸

دبیر شورای نگهبان با اشاره به برخی مسائل و مشکلات اقتصادی، توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم را بویژه در آستانه سال نو خواستار شد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه امروز با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و قرین شدن ولادت امام خمینی(ره) با این روز عزیز را مبارک دانست و گفت: امیدوارم انقلاب اسلامی که به دست مبارک این فرزند حضرت زهرا (س) پایه‌گذاری شده است تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) مستدام باشد.

دبیر شورای نگهبان در نخستین جلسه بعد از رحلت آیت‌الله مومن، برخی مناقب این شخصیت وارسته از جمله ایمان واقعی، تواضع، تقوا، انقلابی و مردمی بودن را برشمرد و اضافه کرد: گرچه این عضو فقید شورای نگهبان از لحاظ علمی در سطح بسیار بالا و درحد مرجعیت بود ولی ایشان به خاطر تواضع متعالی که داشتند از ورود به این مسائل خودداری می‌کردند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار بسیار موفق و شعف‌آفرین بود و اینکه رئیس‌جمهور و ملت سوریه بعد از غلبه بر مشکلات گوناگون، توانستند حقانیت خود را ثابت کنند، جای شکرگزاری دارد.

دبیر شورای نگهبان به توصیه‌های مکرر خود مبنی بر توجه جدی مسئولان به پیگیری رفع مسائل اقتصادی بویژه گرانی‌ها در آستانه سال نو اشاره کرد و حل مسائل و مشکلات معیشی مردم را مجددا خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز