خبرگزاری کار ایران

محمدی به ایلنا خبر داد؛

تشکیل کارگروه ویژه کمیسیون اصل نود نود برای نظارت بر اجرای تعهدات خودروسازان

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۸۶

رئیس کمیسیون اصل نود از تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت بر اجرایی شدن تعهدات خودرو سازان خبر داد.

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،  درباره جلسه امروز سه‌شنبه کمیسیون اصل نود درباره گرانی خودرو و برخی اقلام در جمع خبرنگاران گفت: همان‌طور که می‌دانید پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود در ارتباط با خودروها داشتیم که در رابطه با گرانی خودرو و عدم تعهد خودروسازان است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه مجلس در حال بررسی بودجه است، اما ما این پرونده را در دستور کار قرار دادیم و از وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی کل کشور، معاونت حقوقی رییس‌جمهوری و اعضای کمیسیون اصل نود مجلس در این جلسه حضور داشتند.

رئیس کمیسیون اصل نود ادامه داد: در این جلسه دغدغه‌های مردم به مسئولان منتقل شد، روند خوبی در خودروسازی آغاز شده است و ظرفیت تولید دو برابر شده است که در جلسه امروز تاکید شد این روند ادامه پیدا کند، هر چه قدر تولیداتمان افزایش پیدا کند زودتر می‌توانیم تعهدات خود را عملیاتی کنیم.

وی افزود: نکته بعدی این بود که خودروسازان از قبل تعهداتی به مردم داشتند و به تاخیر افتاده است فروش فوری را در حداقل زمان انجام دهند و به تعهداتی که از قبل در این خصوص داشته‌اند، جامه عمل بپوشانند.

محمدی ادامه داد: بنا شد که یک کارگروه در این باره تشکیل شود تا بر جاری و ساری شدن تعهدات نظارتی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز