خبرگزاری کار ایران

بازتاب سفر بشار اسد به ایران در رسانه‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۰۷

سفر روز دوشنبه رئیس‌جمهوری سوریه به ایران و دیدار وی با مقام‌های کشورمان متوجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سفر بشار اسد به ایران و  دیدار با مقامات کشورمان مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت، تعداد زیادی از رسانه‌های مطرح جهان در اخبار خود به این سفر و دیدار رئیس‌جمهور سوریه با مقام‌های ایران پرداختند:

 آسوشیتدپرس در خبری به این دیدار پرداخت و نوشت:  بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در سفری غیر منتظره روز دوشنبه به تهران سفر کرد  و با مقا‌م‌های این کشور دیدار کرد تا از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از دولت سوریه در جنگ هشت ساله تشکر کند.

گلف نیوز هم در اخبار خود این دیدار را پوشش داد. در این خبر به دیدار بشار اسد و آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب پرداخته‌ شده‌است. بر اساس این گزارش، در این دیدار رهبر انقلاب ضمن تاکید بر ادامه همکاری ایران و سوریه، پیروزی‌های این دو کشور را ضربه مهلکی برای آمریکا دانستند. بشار اسد هم در این دیدار از حمایت‌های ایران تقدیر و تشکر کرد.

شینهوا رسانه دیگری بود که به این سفر پرداخت و در اخبار خود سفر بشاراسد به ایران را پوشش داد. در این خبر به دیدار اسد با مقام‌های بلندپایه ایران پرداخته شده است.

دیلی استار نیز در اخبار خود به دیدار سران سوریه  و ایران پرداخت و بخش‌هایی از سخنان رهبر  انقلاب در مورد همکاری ایران و سوریه را منعکس کرد.  

خبر گزاری سانا هم رسانه دیگری بود که به پوشش سفر بشار اسد به ایران پرداخت. در این خبر صحبت‌های رهبر انقلاب منعکس شده است. در این خبر آمده‌ است که رهبر انقلاب ضمن تاکید بر ادامه روابط ایران و سوریه، پیروزی‌های اخیر دولت سوریه را تبریک گفتند.

در ادامه خبر سانا، به صحبت های حسن روحانی در دیدار با بشار اسد پرداخته‌ شده است. بر اساس این گزارش، روحانی در دیدار با همتای سوری‌اش گفت: موفقیت سوریه موفقیت برای ایران وتمام جهان اسلام محسوب می‌شود.

ینی‌شفق هم در اخبار خود به دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری ایران  پرداخت، در این سفر بشار اسد بر نقش مهم و حمایت های ایران از دولت سوریه تاکید و از دولت ایران قدردانی کرد. در ادامه این خبر بخشی از گفت‌وگوی میان حسن روحانی و اسد آمده است.

رویترز نیز در اخبار خود به این دیدار پرداخت. رویترز در این‌باره نوشت: رئیس‌جمهور سوریه روز دوشنبه برای دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران و حسن روحانی به این کشور سفر کرد تا ضمن تقدیر  از ایران برای حمایت از دولت سوریه، از اتحاد این دو کشور دفاع کرده و زمینه‌های تقویت آن را فراهم کند.

رسانه‌های دیگری چون منافن، الجزیره، سی‌بی‌سی و دیلی میل  نیز در اخبار خود، به دیدار مقام‌های ایران و سوریه در تهران پرداختند و جزییات این دیدار را منتشر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز