خبرگزاری کار ایران

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۹۷

نماینده مردم ساری و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت گرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

تذکر سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب و سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به وزیر صنعت: ضرورت تسریع در پرداخت معوقات رایزنان بازرگانی خارج از کشور و عدم کاهش آنها با توجه به نیاز اقتصاد بین المللی در شرایط موجود.

تذکر سکینه الماسی نماینده دیر به وزیر نفت: دلیل نارضایتی عمومی از عملکرد ضعیف یکساله مدیریت مجتمع گازی پارس جنوبی و شیوه انتصابات در این مجتمع واقع در عسلویه چیست.

تذکر محمود صادقی نماینده تهران به وزیر راه: سوءمدیریت در سازمان هواپیمایی ایران که موجب نارضایتی کادر پرواز و خلبانان و قطع همکاری تعداد قابل توجهی از آنها شده است.

تذکر حسن بهرام نیا نماینده نهاوند به وزیر آموزش و پرورش: کد دار کردن تعدادی از آموزگاران پیش دبستانی مربوط به سال ۹۱ شهرستان نهاوند مورد تقاضا است.

تذکر جمشید جعفرپور نماینده لارستان به وزیر راه: لزوم توجه به ظرفیت های بخش خصوصی در دوره تحریم و فراهم کردن فرصتهای برابر در مناطق کشور از جمله در صدور مجوز مراکز لجستیک برای حوزه انتخابیه.

تذکر جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و ۷ نماینده دیگر به وزیر جهاد: نابسامانی در تأمین نهادههای دامی مورد نیاز دام و طیور در کشور و سوءمدیریت شدید در این زمینه و عدم تأمین و توزیع مناسب کالا و حمایت عمومی از جمله گوشت قرمز.

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور: لزوم دستور برای اجرای کامل مواد مربوط به جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا در برنامه ششم توسعه کشور و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران.

تذکر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پرداخت حقوق معلمان خارج از کشور.

تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: به نظر می رسد نظارت لازم و کنترل مطلوب بر نرخ ارزهای خارجی و قیمت سکه وجود ندارد لذا اقدام لازم را می طلبد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز