خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

درخواست نماینده رژیم صهیونیستی از شورای امنیت برای مقابله با فعالیت موشکی و ماهواره‌ای ایران

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۰۳۶

نمایندۀ اسرائیل در سازمان ملل متحد با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت مقابله با ایران فعالیت موشکی ایران را خواستار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، دنی دنون نمایندۀ اسرائیل در سازمان ملل متحد، روز گذشته نامه‌ای به اعضای شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرد و از آنها خواست تا علیه تهدید هسته‌ای ایران اقدام کنند.

دنون در این نامه مدعی شد که تلاش ایران برای ارسال یک ماهواره به فضا اوایل ماه فوریه با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود ادعا کرد که ایران با این آزمایش‌ها به وضوح خواست جامعه‌جهانی در مورد متوقف ساختن این فعالیت‌ها را نادیده گرفته‌ و در جهت نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و توافق هسته‌ای عمل کرده‌ است.

این مقام صهیونیستی در ادامه مدعی شد: جامعه بین‌المللی باید این آزمایش‌ها را به عنوان یکی دیگر از اقدامات تحریک‌آمیز که بخشی از برنامه موشکی ایران است، به شمار آورد. تلاش‌های ایران در این زمینه نه تنها همسایگان و کل خاورمیانه بلکه بخش بزرگی از اروپا را تهدید می‌کند.

دنون در نامه خود با تکرار اظهارات ضد ایرانی‌اش ادعاکرد: ایران به تامین‌کننده اصلی فناوری موشک‌های بالستیک لبنان، یمن، سوریه و عراق تبدیل شده‌ است و این فناوری را به بازیگران غیردولتی و فعالان تروریستی عرضه می‌‌کند.

وی در پایان نامه خود از اعضای  شورای امنیت خواست به کشورهایی که برای مقابله با اینگونه اقدامات مخرب ایران متحد شده‌اند، ملحق شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز