خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام حاجى صادقى خبر داد؛

بازداشت یک زن در پرونده حادثه تروریستی زاهدان

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۱۸

نماینده ولى فقیه در سپاه گفت: اقدام تروریستی جبهه استکبار در استان سیستان و بلوچستان که به دست برخی از ایادی خود در منطقه انجام داد، نشانه ضعف و زبونی دشمنان است که به دلیل کینه از حضور مردم در صحنه های انقلاب است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالله حاجى صادقى نماینده ولى فقیه در سپاه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبرى اظهار داشت: حدود ٤ هزار شهید روحانى با اطلاعات شناسایی شده در دفاع مقدس تقدیم انقلاب شده است که سالروز شهادت شهید محلاتی بعنوان روز روحانیت در دفاع مقدس نام‌گذاری شده است. بصیرت، صراحت و شجاعت در بیان آنچه به آن رسیده بود مهمترین ویژگی شهید محلاتی بود.

وی افزود: اقدام تروریستی جبهه استکبار در استان سیستان و بلوچستان که به دست برخی از ایادی خود در منطقه انجام داد، نشانه ضعف و زبونی دشمنان است که به دلیل کینه از حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: بر اساس آماری که اخذ شد، امسال میزان حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن از تمام ٣٩ سال گذشته بیشتر بود که این حضور هم از نظر کمی بی‌نظیر بود و هم از نظر کیفی که در شعارهای انقلابی مردم مشخص بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دستگیری برخی از عوامل حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان، تصریح کرد: کسانی که عقبه اقدامات تروریستی بودند باید بدانند هزینه آنها بیش از چیزی است که تاکنون پرداخته‌اند و این اول راه است.

وی گفت: بیانیه اخیر رهبری منشور گام دوم و برای تثبیت انقلاب است تا دولت اسلامی به معنای حقیقی اسلامی بشود. پیام اول این بیانیه این است که در حالی که دشمن انقلاب را متوقف می‌داند، رهبری ٤٠ سال نخست را گام اول می‌داند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سوالی پیرامون مطرح شدن موضوع نفوذ در وقوع حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان، خاطرنشان کرد: یکی از خطرهای بزرگی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، خطر نفوذ است. آمریکایی‌ها اذعان دارند که انقلاب اسلامی شاخص‌های ابرقدرتی را از آنها گرفته است و به همین دلیل دشمنی را از طرق مختلف دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: در بحث نفوذ هم، دشمنان نفوذ فکری و نفوذ در افراد را دنبال می کنند؛ در خصوص حادثه اخیر هم خانمی در مرحله اول دستگیر شد، او سرنخی برای خیلی از موارد دیگر بود که باعث دستپاچگی دشمن شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در پاسخ به سوال پیرامون برنامه های سپاه برای تحقق انتظارات رهبری در بیانیه راهبردی ایشان، با بیان اینکه بیانیه مقام معظم رهبری(مد ظله) دشمن را به خوبی معرفی کرده است، تصریح کرد: توجه به جوانان به زیبایی در این منشور بیان شده است و اعتماد ایشان به جوانان امروزی برای ما اطمینان بخش است. منظومه فکری انقلاب و آینده آن در این بیانیه ترسیم شده است و نشان می دهد ایشان پیشبینی ها و در برخی موارد پیشگویی ها نسبت به آینده دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: در سپاه گروه‌های اندیشه ورز ماموریت یافته اند تا نسبت به قسمت‌های مختلف این منشور کار کنند. امیدواریم هم در بحث کار علمی و پژوهشی و هم عملی کردن این راهبرد بزرگ عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در اقدامات خود مصمم است چون رسالتش پاسداری از انقلاب است، ادامه داد: سپاه نیروی مسلح است، اما محدود به نظامی‌گری نیست و هرجا خطری متوجه انقلاب باشد، خواه سخت، نیمه سخت و یا تهدید نرم، ماموریت حضور دارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه پرچم سپاه پاسداران و بسیجیان این است که آمده‌ایم انقلاب را حفظ کنیم، گفت: زهی خیال باطل که دشمن بتواند ما را از سنگرنشینی این انقلاب خارج کند ضمن اینکه افتخار است که سرمایه اصلی سپاه در چهل سال گذشته، هویت دینی و معنویت سپاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز