خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حضور و مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اجتماعی از نیازهای اساسی جامعه است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۸۳۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجموعه تولیدکنندگان تاکنون با حفظ کار مهم‌تر از کارفرما و کارگر تلاش کردند تا علیرغم تمام فشارهای نظام سلطه چراغ واحدهای تولیدی پرنورتر از گذشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم تجلیل از سید علاءالدین میرمحمدصادقی در جمع خبرنگاران گفت: ما به خاطر تجلیل از برادر عزیزم آقای میرمحمدصادقی در اینجا جمع شده‌ایم.

وی تاکید کرد: تجلیل از ایشان تجلیل از خیل جمعی بخش خصوصی ایران و تجلیل از ایثارگری و خدمت صادقانه و دلسوزانه است. کسی که ساله‌ها مسئولانه در راه خدمت به مردم قدم برمی‌دارد اینطور باید در حیاتش از او تجلیل شود و ایشان برای بخش خصوصی ایران الگو خواهد بود.

وزیر کار گفت: حضور و مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اجتماعی یکی از نیازهای اساسی جامعه ماست، همانطور که مجموعه تولیدکنندگان تاکنون با حفظ کار مهم‌تر از کارفرما و کارگر تلاش کردند تا علیرغم تمام فشارهای نظام سلطه چراغ واحدهای تولیدی پرنورتر از گذشته باشد.

شریعتمداری گفت: تقاضای ما از همه فعالان بخش خصوصی ادامه این مسیر در حوزه‌های گوناگون و پایمردی در این راه است که ما حتما مسیرهای سخت امروز را عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز