خبرگزاری کار ایران

رقیب انتخاباتی نخست وزیر اسرائیل:

با نتانیاهو در موضوع ایران هم‌نظر هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۱۵

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: شاید با نتانیاهو در مورد مسائل زیادی اختلاف‌نظر داشته باشم اما مورد ایران و تهدید اسراییل من و نتانیاهو اتفاق‌نظر داریم.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسراییل، بنی گانتز، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانس مونیخ اعلام کرد: شاید با نتانیاهو در مورد مسائل زیادی اختلاف‌نظر داشته باشم اما مورد ایران و تهدید اسراییل من و نتانیاهو اتفاق‌نظر داریم.  

گانتز در اظهارات بی‌اساس خود در کنفرانس مونیخ به سخنان محمدجواد ظرف وزیر امور خارجه ایران واکنش نشان داد و اظهارات ظریف را بی‌اساس دانست.

وی امروز در مونیخ با تکرار ادعاهای ایران‌ستیزانه رژیم صهیونیستی، مدعی شد: «ظریف، نابودی اسرائیل را می‌خواهد آنها در خاورمیانه و کل جهان ترور و وحشت ایجاد می‌کنند»

این مقام صهیونیستی در ادامه افزود: «این موضوع که نتانیاهو رقیب سیاسی من است، از کسی پنهان نیست درست است که ما درباره همه موضوعات با هم اتفاق نظر نداریم اما اشتباه نکنید، ما همه فرزندان یک خاک  هستیم. در مسائل مهم و اساسی، دیگر چپ و راست و اختلاف معنی ندارد و وقتی حرف دفاع از اسرائیل در میان باشد، ماباهم متحد هستیم و هیچ اختلافی نداریم.»

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد:‌ « با محاسبات من دیگر ایران نمی‌تواند اسراییل را تهدید کند و هیچ توافق دیگری با آنها منعقد نمی‌شود و نمی‌توانند آرامش خاورمیانه را بر هم زنند و به سلاح هسته‌ای دست یابند.»

گانتز در مورد حزب‌الله لبنان هم مدعی شد: «حزب‌الله لبنان، خطرناک‌ترین سازمان تروریستی جهان است. کسانی که در اروپا خواهان صلح، امنیت و ثبات هستند، باید علیه حزب‌الله اقدام کنند.»

این در حالی است که نتانیاهو به عنوان بخشی از تلاش‌های انتخاباتی‌اش، پیش از این از گانتز به عنوان طرفدار برجام نام برده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز