خبرگزاری کار ایران

ایران و برجام، محور ویدئوی تبلیغاتی نتانیاهو در فیسبوک

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۹۹۵

نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک ویدئوی تبلیغاتی جدید در صفحه فیس‌بوک خود را منتشر کرد که در آن وی از بنی‌گانتز رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت از برجام انتقاد کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، یک ویدیوی تبلیغاتی جدید در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد که در آن وی از «بنی گانتز» رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت از معامله هسته‌ای ایران انتقاد کرده است.

این ویدئو با این عنوان منتشر شد که «گانتز از معامله هسته‌ای ایران حمایت کرد.»

در ادامه این ویدئو تبلیغاتی صحبت‌های این مقام پیشین رژیم صهیونیستی پخش شد.

گانتز در این فیلم در مورد برجام اظهار کرد: من نیمه پر لیوان را می‌بینم که این توافق خطر ایران را برای ۱۰ الی پانزده سال به تاخیر می‌انداخت.

بلافاصله بعد از ویدئو، ویدئویی از نتانیاهو با این عنوان که نتانیاهو مخالف توافق هسته‌ای است در فیس‌بوک منتشر شد.

در این ویدئو صحنه‌هایی از سخنرانی نتانیاهو در کنفرانس‌های مختلف در مورد توافق هسته‌ای نشان داده‌ شد. در حین پخش این تصاویر در این ویدئو تبلیغاتی گفته شده که نتانیاهو مخالف با توافق هسته‌ای است.

در ادامه این ویدئو که بیشتر تبلیغاتی است ادعا شده که نتانیاهو در کنگره آمریکا در مورد موضع خود در مورد برجام سخنرانی کرد، موساد را به تهران فرستاد تا آرشیو هسته‌ای ایران را کشف کند و ترامپ را به خروج از برجام و اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ایران مجبور کرد.

این ویدئوهای تبلیغاتی بخشی از مجموعه فیلم‌های تبلیغاتی است که نتانیاهو قبل از انتخابات آینده منتشر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز