خبرگزاری کار ایران

نوبخت در صحن مجلس :

کاهش سقف فروش نفت خود تحریمی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۹۰۸

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: اگر خودمان تحریم آمریکا را جدی تلقی کنیم و سقف فروش نفت را کاهش دهیم، کار مناسبی نیست و خودتحریمی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، در پیشنهادی در بند «ب» تبره ۱ لایحه، اظهار داشت: میزان ۳۷ هزار میلیارد تومان از سقف فروش حاصل از نفت از بودجه باید کم شود.

 محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مخالفت با این پیشنهاد عنوان کرد که امیدواریم بتوانیم تحریم ظالمانه و نامعقول آمریکا را به نحو شایسته دور بزنیم، کما اینکه تاکنون این کار را کرده‌ایم و از همه هنر خود هم در این رابطه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: سال قبل سقف ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت در روز تصویب شد اما روزهایی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت را هم داشتیم. اکنون هم سقف فروش نفت را ۱.۵ میلیون بشکه نفت در روز برای احتیاط قرار داده‌ایم که ممکن است بیشتر هم به بتوانیم فروش داشته باشیم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: اگر خودمان تحریم آمریکا را جدی تلقی کنیم و سقف فروش نفت را کاهش دهیم، کار مناسبی نیست و خودتحریمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز