خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خبر داد؛

ورود مدعی‌العموم برای شناسایی دلالان غیرمجاز دام زنده

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۶۴۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به صدور دستوری جهت شناسایی دلالان غیرمجاز دام زنده، گفت: بر اساس این دستور افرادی که به صورت غیرمجاز در میدان بار به دلالی اقدام می‌کنند باید شناسایی شوند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از صدور دستوری به نیروی انتظامی و دستگاه اطلاعاتی جهت شناسایی دلالان غیرمجاز دام زنده در بازار خبر داد و گفت: بر اساس این دستور افرادی که به صورت غیرمجاز به دلالی اقدام می‌کنند و باعث افزایش قیمت دام زنده می‌‎گردند، باید شناسایی شوند.

وی با اشاره به ساماندهی دلالان دام زنده تصریح کرد: افرادی که دلال هستند و می‌خواهند در میدان بار فعالیت کنند باید شناسنامه دار باشند و برای افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند شناسنامه دلالی صادر شده است تا هر فردی نتواند در حوزه دلالی دام زنده فعالیت کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این برای جلوگیری از قاچاق دام، حمل و نقل دام زنده با خودرو مستلزم مجوز دامپزشکی است و اگر خودرویی بدون مجوز دامپزشکی اقدام به حمل دام کند با دستور مقام قضایی خودرو توقیف و دام عودت داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز