خبرگزاری کار ایران

حسن‌پور در جمع خبرنگاران:

توضیحات حجتی برخی از نمایندگان را قانع نکرد/ گلایه وزیر صمت از بی‌توجهی به بحث صادرات/ درخواست نمایندگان از دولت برای رسیدگی به افزایش قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۰۴

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزرای دولت بیان کرد: در این جلسه وزرا گزارشات خود را ارائه دادند و در این توضیحات وزیر جهاد برخی از نمایندگان را قانع نکرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، شهباز حسن‌پور درباره جلسه غیرعلنی امروز با حضور وزرای دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه، سال ۹۸ گزارشی از عملکرد این کمیسیون و بودجه سال آینده به نمایندگان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه وزیر نفت گزارشی از عملکرد این وزارت‌خانه ارائه داد، اظهار داشت: آقای زنگنه گزارشی را از عملکرد وزارت نفت در سال قبل و برنامه‌های این وزارتخانه در سال آینده و پیش‌بینی‌های انجام شده برای فروش ارائه کرد.

نماینده مردم سیرجان ادامه داد: وزیر نفت همچنین از حمایت نمایندگان از بورس نفت تقدیر کرد و گفت که با مصوبه مجلس دست دولت برای فروش در نفت در بورس و و یافتن بازار‌های جدید باز گذاشته شده است.

حسن‌پور با اشاره به ارائه گزارش از سوی وزیر «صمت» گفت: آقای رحمانی گزارش‌هایی را ارائه داد و از بی‌توجهی به بحث صادرات علیرغم مصوبه مجلس، گلایه کرد.

وی با بیان این که در این جلسه همچنین محمود حجتی، وزیر کشاورزی گزارشی درباره علت افزایش قیمت محصولات دامی و کشاورزی به نمایندگان توضیح داد، بیان کرد: توضیحات وزیر جهاد کشاورزی برخی از نمایندگان را قانع نکرد و آنها خواستار توجه ویژه دولت به افزایش قیمت محصولات مورد نیاز با توجه به فرارسیدن سال نو شده و خواستار نظارت و عملکرد بهتر دولت بر قیمت‌ها شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز