خبرگزاری کار ایران

تلاش مذبوحانه نتانیاهو برای مخفی کردن شکست نشست ورشو

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۹۷۸

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش مذبوحانه خود برای مخفی کردن شکست این نشست، مدعی شد: چنین وحدتی را تاکنون به یاد ندارم و فکر می‌کنم تغییر مهمی رخ داده است که نوید وضعیت جدید در خاورمیانه را می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو بدون اشاره به شکست اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا در فراری رو به جلو درباره دیدار با سران عرب در حاشیه نشست ورشو گفت: روز گذشته شاهد دیدار با برخی وزرای خارجه کشورهای بزرگ عربی بودیم. بنابراین ما توانسته‌ایم تحول چشمگیری را ایجاد کنیم.

نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که کشورهای عربی و اسرائیل در مورد مبارزه با ایران با هم صحبت می‌کنند.

وی در ادامه گزافه‌گویی خود مدعی شد: در اینجا من با ۶۰ وزیر خارجه و نمایندگانی از کشورهای سراسر جهان برای مقابله با ایران دیدار می‌کنم. چیزی که در مورد این نشست مهم است این است که این جلسه مخفی نیست، ما با کشورهای عربی به منظور پیشبرد هدفی مشترک با عنوان «مبارزه با ایران»  گفت‌وگو می‌کنیم.

نتانیاهو در اظهارات بی‌اساس خود ایران را بزرگترین تهدید علیه منطقه خواند و مدعی شد: ما می‌خواهیم ایران را از سوریه خارج کنیم. در حال حاضر هوا در ورشو سرد است اما رابطه ما با متحدانمان گرم است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش مذبوحانه خود برای مخفی کردن شکست این نشست، مدعی شد: چنین وحدتی را تاکنون به یاد ندارم و فکر می‌کنم تغییر مهمی رخ داده است که نوید وضعیت جدید در خاورمیانه را می‌دهد. بنابراین ما می‌توانیم علیه تهدیدی مشترک متحد شویم و با هم برای ساخت یک آینده مشترک تلاش کنیم. این یک فرصت مهم برای ما است.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که بسیاری از کشورهای مهم منطقه و اروپا در آن حضور ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز