خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

عارف حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۳۹

رئیس فراکسیون امید با صدور پیامی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایلنا،‌محمدرضا عارف در پی حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان، با صدور پیامی این حادثه تروریستی را محکوم کرد،متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان توسط تروریست‌های کوردل موجب اندوه فراوان شد. تروریست‌های جنایتکار که مورد حمایت نظامی، مالی و فکری برخی کشورهای منطقه قرار دارند، پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافته‌اند حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشأت گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت‌الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند. امیدوارم با پیگیری و برخورد قاطع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ریشه عملیات تروریستی خشکانده شود.

ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های محترم شهدای حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌کنم، از خداوند رحمان و رحیم برای شهدای این واقعه اندوه‌بار علو درجات و برای خانواده‌های محترم این عزیزان صبر و اجر مسالت دارم.

محمدرضا عارف»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز