خبرگزاری کار ایران

اکرمی در گفت‌وگو با ایلنا:

ببینیم از ۹۰۰ تریبون نماز جمعه، کدام خطیب با منفی‌گرایی مخالفت می‌کند/ باید از خط امید پیروی کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۶۵۱

یک عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: باید به توصیه رهبری درخصوص امید توجه کنیم و از این خط پیروی کنیم زیرا راه آینده است.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره بیانیه رهبری در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و توصیه ایشان به جوانان گفت: چهل سال از انقلاب گذشته است و در مورد انقلاب اسلامی ما واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی در داخل، منطقه و خارج از آن به وجود آمده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: برخی‌ها مانند کشورهای مرتجع عرب، آمریکا و اسرائیل از آغاز با جمهوری اسلامی ایران  مخالف بودند و هستند زیرا با منافع استکباری آنان هماهنگ نیست.

وی با بیان این‌که افراد در مواجهه با انقلاب به چند دسته تقسیم می‌شوند، اظهار داشت: عده‌ای بعد از آنکه انقلاب اسلامی را به درستی شناختند عاشق،‌ علاقمند و شیفته انقلاب ما شدند، برخی همچنان در حال تجربه و آزمایش هستند که چه می‌شود؟ با این‌ها باید مدارا و تحمل کرد تا نتیجه برای‌شان مشخص شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به توصیه‌های رهبری به جوانان اشاره کرد: رهبری با انتشار این بیانیه پس از ۲۲ بهمن نشان دادند که بر تجربه چهل‌سال گذشته برای پیمودن مسیر تاریخی و خاص امروز توجه دارند و آن را مبنا قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: باید ابتدا بر اصول‌مان ثابت قدم بمانیم و سپس فروع نیز به محکمات بیاویزیم و از متشابهات پیروی نکنیم. پس باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و ظرفیت‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

اکرمی خاطرنشان کرد: آنچه که بسیار مهم است این است که ما در داخل به ظرفیت‌های خودمان تکیه و روی پای‌های خودمان بایستیم. قرآن می‌فرماید باید از ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم و اگر اینگونه باشید آسیب و آزار دیگران نمی‌تواند کار ساز باشد و این نکته‌ای است که جوانان باید به آن اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه تاکید رهبری بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی است، عنوان کرد: نقدینگی موجود در کشور هزار تریلیون و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است که باید در کارگاه‌‍‌ها و شهرک‌های صنعتی،‌کشت،‌ حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود تا علاوه بر اشتغال‌زایی برای جوانان، خون تازه در رگ‌های اقتصاد کشور جاری کند.

اکرمی خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم کسانی که دشمن هستند برای ما دل نمی‌سوزانند پس ما نباید  تحت تاثیر القائات آنان قرار گیریم باید با فراغ بال به سوی پیشرفت گام برداریم .

وی ادامه داد: دیکته نانوشته و سخنرانی نگفته غلط ندارد. به نقاط مثبت تکیه کنیم از تجربه‌های مفید آن برای پیشروی و پیشرانی استفاده کنیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به توصیه‌ رهبری درباره امید و نگاه خوشبینانه به آینده، بیان کرد: ما در حال حاضر ۹۰۰ تریبون نماز جمعه در هفته داریم وجدانا نگاه کنیم کدام خطیب نماز جمعه به مردم امید و آگاهی می‌دهد و با منفی‌گرایی و انزاوگرایی مخالفت می‌کند .

وی تاکید کرد: باید پیرو کسی باشیم که دعوت به امید می‌کنند و می‌گویند به گذشته افتخار کنیم و راه آینده را در پیش بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز