خبرگزاری کار ایران

سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

عفو مادران سرپرست خانوار خبر خوبی است/ امیدوارم زنان بیشتری از عفو یادشده برخوردار شوند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۶۱۸

یک نماینده مجلس تاکید کرد: عفو زنان سرپرست خانوار خبر خوبی است، امیدوارم زنان بیشتری از عفو یاد شده برخوردار شوند.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره درخواستش از رئیس قوه قضا مبنی بر اینکه زنان دربندی هم وجود دارند که می‌توان با چشم پوشی و تساهل و تسامح آنان را به خانه بازگرداند، گفت: همانطور که می‌دانید به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر با موافقت رهبر معظم انقلاب جمعی از زندانیان ما مشمول عفو و تخفیف مجازات  شدند.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه جمعی از زندانیان شامل رافت اسلامی شدند، گفت: دادستان تهران خبر از عفو سرپرست زنان خانوار خبر دادند باید بگویم زنان دیگری در زندان حضور دارند که فرزندان‌شان چشم به راه مادرشان هستند بنابراین انتظار می‌رود با تساهل و تسامح مورد عفو قرار گیرند.

وی ادامه داد: از مسئولان قوه قضائیه درخواست دارم که همان رافت اسلامی که شامل زنان سرپرست خانوار شده است، شامل سایر زندانیان زن که امکان این بخشودگی را دارند هم شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات بیان کرد: این پیشنهاد در راستای کاهش اثرات حبس در خانواده است و فکر می‌کنم کودکان بیشتر در معرض این اثرات قرار گیرند بنابراین امیدوارم زنان دیگر هم شامل این عفو شوند تا خانواده‌های بیشتری مورد عفو یاد شده قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز