خبرگزاری کار ایران

پاتریک کنت:

ایرلند نباید در «احیای روابط با ایران» از اتحادیه اروپا عقب بماند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۸۵

پاتریک کنت رییس مرکز ICSA،ضمن تاکید بر اهمیت ایران در خاورمیانه، خواهان بازگشایی سفارت ایرلند در تهران شد

به گزارش ایلنا به نقل از «فارمرز جورنال»، «پاتریک کنت» رییس مرکز ICSA، گفت: ایرلند باید مراقب باشد که از تلاش‌های اتحادیه اروپا برای احیای روابط با ایران عقب نماند.

وی همچنین  معتقد است که سفارت ایرلند(شمالی) در تهران باید دوباره باز شود.

کنت در این باره گفت: ایران یک کشور بسیار تاثیرگذار در خاورمیانه است و جمعیت آن بیش از هشتاد میلیون نفر است.

رییس مرکز ICSA گفت، ایرلند باید مذاکرات خود را با ایران ادامه دهد، به خصوص که ایران می‌تواند یک بازار بالقوه مهم برای صادرات گوشت باشد.

وی افزود که همکاران ما در اتحادیه اروپا در حال تلاش برای ادامه تجارت بدون دلار با ایران هستند. موضع اتحادیه اروپا این است که علیرغم اینکه ایالات متحده در سال گذشته از قرارداد تجارت بین‌المللی خارج شد،‌ کشورهای عضو باید بتوانند با ایران تجارت کنند.

کنت درباره بسته شدن سفارت ایرلند شمالی در تهران گفت این تصمیم یک تصمیم نادرست و در بدترین زمان ممکن بود. باید روابط خود با ایران را حفظ کنیم چراکه در حال حاضر به دنبال مقاصد صادراتی مختلف در سراسر جهان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز